Volgers

zaterdag 25 augustus 2012

Shortjes

Hebben jullie dit nu ook,  deze ene keer zit ik te piekeren van wat zal het nu weer gaan worden ,  en het andere moment schudt je ze eigenlijk uit je mouw.
Ik vond de vorige schortjes zo leuk dat ik er nog maar een paar bent gaan maken.
Het achtergrondpapier, de velletjes papier van het memoblokje en de balpoint heb ik weer op de kop getikt natuurlijk bij de ACTION
De bloem die op het schort zit heb ik gemaakt met de cricut maar omdat er geen nerven in zitten heb ik ze er zelf ingesneden,  deze tip heb ik gelezen op het blog van Wilma.
 Het een heel goed idee.


 De bloem heeft dan net iets meer , ik ga deze techniek zeker meer toepassen Wilma bedankt .
Zo nu nog even verder want er moeten er nog een paar afgemaakt worden  ,heel veel groetjes maar weer    NEL

14 opmerkingen:

  1. Wat een onwijs leuk schort heb je gemaakt! Heel mooi afgewerkt en de bloem is prachtig gedaan met de zelfgemaakte nerfjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Nel,

    Leuk zo'n schortje..en dat heb je mooi gedaan met die bloem, die nerven er in gemaakt..WOW..

    fijn weekend, groetjes en liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nel wat een mooi kaartje, en leuk dat je mij nu ook volgt gezellig.

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super nel
    wat heb je dit weer mooi gedaan
    en je bloem prachtig

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nel

    Prachtige schortje en mooie bloemen.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nel, het schortje is weer super. En ik las dat je er nog meer gaat maken. Je hebt de smaak te pakken, maar het is dan ook geweldig hoor.
    Nog een hele fijne avond en tot een volgend bezoekje.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh Nel,wat een mooi schortje heb je gemaakt.
    En je kaarten hier onder zijn ook prachtig geworden.
    Gelukkig is het wat koeler,kunnen we weer wat aan de hobby.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nel je schortje is weer fantastisch geworden, en wat een schitterende bloem met nerf.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Nel,
    Wat een PRACHTIGE bloem met nerven heb jij op dit MOOIE schortje gemaakt.....zo wil ik er nog wel meer zien ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is leuk en zo mooi Nel! Een fijn cadeautje lijkt me dit!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is ook weer prima gelukt Nel het gaat goed zo.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een supermooie schort, Prachtig.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb gewoon dingen gemist hier Nel, ik ga helemaal doorlopen geloof ik maar je geslaagd-kaart is helemaal toppie en je schortje is ook superleuk!!!! Knap gedaan met die nerven, dat moet je me maar eens laten zien. Ik heb geen zin om het zelf uit te vogelen, jij komt het maar eens uitleggen, hihihi.
    Lieve groetjes, Plony.

    BeantwoordenVerwijderen