Volgers

woensdag 15 augustus 2012

Snoep potje

Hallo
 Hier ben ik dan weer met een kado verpakking ,maar nu is het een snoeppotje geworden ik moet eerlijk zeggen dat  dit naar een inspiratie is van mij hobby en blogmaatje PLONY, zij heeft ze in het rose gemaakt en mijn kleur is eigenlijk blauw al gebruik ik het veeeeeeeelll te weinig.
En Oh wat is dit leuk om te doen , ja ik vind het echt geweldig wat een dankbaar werk.
Als Plony en ik iets leuk  vinden van elkaar is het gezegde gauw ik ook ik ook ik ook , en dan lachen we weer wat af.
Ik zal jullie wat verklappen want we gaan een donderdag weer lekker zitten beppen samen , ja dan is het weer een feestdag, dus Plony tot donderdag.

Heel veel groetjes NEL

17 opmerkingen:

  1. leuk die potjes nel
    ik heb er ook 3 bij elkaar staan
    maar lang niet zo mooi als die van jou wat een lief schattig plaatje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig hoor Nel wat zal dat leuk staan, en uhhh als je morgen bij Plony bent doe haar dan maar de groeten van Ghea, wens jullie een hele gezellige dag maar dat hoef ik eigenlijk niet te zeggen.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gemaakt Nel(ik ook ik ook,haha),alleen een nadeel,zo'n mooi snoeppotje trekt wel de aandacht en dan wil ik weer een snoepje..hihi.Veel plezier donderdag enne bepze he;)groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo nel,

    wat een creativiteit meid, je bent weer lekker bezig..!!
    Ik ook ik ook ..ik wil ook mee naar Plony.. haha..

    Lieve groetjes Ans..

    en je snoeppot is heel schattig..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gemaakt Nel en met de kleur blauw prachtig, ik geloof zeker te weten dat jullie donderdag weer een topdag hebben met elkaar veel plezier
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW Nel wat een schattige snoep potje.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Nel

    Wat heb jij prachtige cadeautjes gemaakt en je kaartjes zijn ook al zo mooi. Je bent een kei in het maken van mannenkaarten. Alvast heel veel plezier bij Plony, dat word vast een hele gezellige dag.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig gedaan en veel plezier bij Plony!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh wowwww Nel,wat is dit schitterendddd.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend gemaakt Nel,en een hele gezellige dag toegewenst.

    groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is beeldschoon Nel.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jammer dat ik nou niet in Nederland ben Nel, want dan kwam ik vast en zeker donderdag ook. Leuk om ideetjes met elkaar uit te wisselen zoals dit geweldige lieve snoeppotje. Zitten er lekkere snoepjes in?
    Wens jou en Plony een hele fijne donderdag en we lezen vast wel wat jullie allemaal gedaan hebben.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lieffie!!!!!! Ook in het blauw is het een dotje en er volgen er nog veeeeeeeeel meer.......bj mij in ieder geval wel, haha. Ik ga je zien meis, gezellig!!!!!
    Liefs Plony.
    Je schortjes zijn trouwens ook helemaal super!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Nel,
    Wat een HEERLIJK snoeppotje ☺☺☺. Hier kan ik van SNOEPEN zonder snoepjes.
    Wens je een GEZELLIGE dag met Plony.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ziet dat er leuk uit, Nel!
    Nog veel scrapplezier samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Supergaaf gemaakt Nel en wat een leuk idee.

    Fijn weekend.
    Liefs Xxx Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig potje en blauw is zeker een mooie kleur.
    Veel plezier bij Plony.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen