Volgers

dinsdag 11 september 2012

6 jaar Getrouwd

Het is al weer 6 jaar geleden dat ik de trouwkaarten voor mijn neef en nicht mocht verzorgen.
Nog steeds hoor ik dat ik er succes mee had en dat is toch leuk om te horen.
Ieder jaar stuur ik trouw een felicitatie kaart naar het stel.
Ook dit jaar 8 september 2012  ze hebben de kaart inmiddels ontvangen dus kan ik hem weer tentoonstellen.


Zo wat zal ik nu maar weer eens gaan maken   , eerst even wat blogmaatjes langs.
Nog een hele fijne dag en tot ziens    NEL

10 opmerkingen:

  1. Wat leuk Nel dat je de trouwkaarten 6 jaar geleden voor hen mocht maken en deze kaart vind ik ook helemaal top geworden, daar zullen ze zekers te weten blij mee zijn. Top.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat top van je Nel dat je elk jaar een prachtige kaart naar je neef en zijn vrouwtje stuurt voor hun trouwdag,,,, en hij is prachtig wijfie je bent een schat dat je dat niet vergeet.Wij mogen dat zeggen hoe langer je alleen bent des te sneller ben je vergeten!!!!!!
    Daarom ben ik blij met jouw als volger
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is prachtig, mooi kant heb je ook gebruikt! Deze is weer 100% mooi! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaart, leuk met de ballonnen erop

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterend hoor nel
    en leuk dat je elk jaar een kaartje stuurt

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heerlijk dat je dat elk jaar kan en mag doen. En zo fijn dat je daar aan denkt. Het is een prachtige kaart

    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaja, die Nel is weer lekker bezig..de schoonmaak achter de rug.. en ze gaat weer als een speer..Mooie kaart hoor Nel..daar zijn ze vast wel blij mee.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke opdracht om de trouwkaarten te mogen maken.
    Je kaartje voor het 6 jarig huwelijk is ook heel erg mooi. Leuke kleuren gebruikt.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. deze kaart is helemaal geweldig Nel.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Thank you for joining my blog Giveaway :)
    GOOD LUCK!
    ♥ Hugs, Inger

    BeantwoordenVerwijderen