Volgers

vrijdag 28 september 2012

Alle eendjes

Alle eendjes   ????

Ja maar deze zwemmen niet in het water ik kwam ze heel ergens anders tegen, ik vond  zo lief en dacht ach ik neem jullie mee.
Ik heb ze een lief plekje gegeven op mijn kaart met het nieuwe boogje van  JOY   samen met Plony hebben we van de week deze boogjes uitgestanst zij heeft de boogjes heel ergens anders voor gebruikt maar dat zien jullie wel op haar blog.

Ik vind het zelf wel weer een aardig kaartje geworden en ben steeds benieuwd wat jullie er van vinden , nog een hele fijne avond en tot de volgende kaart    veel liefs NEL

16 opmerkingen:

  1. Hallo Nel,
    wat een schattig kaartje..lief die eendjes en je mooie nieuwe Joymal..heel super gedaan weer..


    Fijn weekend, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nel wat een supermooi kaartje echt heel erg mooi !!

    Liefs ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend is je kaart Nel,ook héél lief met de eendjes,je hebt een mooie kaart gemaakt
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een echte beauty Nel! Knap gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje, mooi kleuren ook.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart. De bloem vind ik ook heel gaaf! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Nel,wat een lieve,mooie kaart en wat heb je dat boogjesstansje op een mooie manier toegepast,héél lief,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Nel, ik vind hem helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje en je blog ziet er ook perfect uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het zijn zeker hele lieve eendjes .
    Prachtig kaartje heb je er mee gemaakt .en de boogjes zijn ook erg leuk.
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een ontzettend lief kaartje, nel! Heel mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Nel

    Wat een lief kaartje met die eendjes, ik snap dat je ze mee naar huis moest nemen om ze een mooi plekje op je kaart te geven, het is prachtig.
    Wij hebben Plony en Bets gisteren bij Doe@Ding ontmoet, het was erg gezellig en leuk om elkaar eens in het echt te zien. Je hebt een hele lieve vriendin aan Plony.
    Je achtergrond vind ik supermooi.
    Fijn weekend nog.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Nel

    Wat een lief kaart en idem plaatje. Mooi gemaakt en die nieuwe mal komt er mooi op uit. Mooi geheel Nel, goed gedaan!
    Fijn weekend, liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oooohhhhh wat een lieverdje is dit Nel. Een beetje romantisch en zacht......ja hier houd ik van!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen