Volgers

zondag 16 september 2012

Beloofd

Goedeavond Blog maatjes, gisteren ben ik even naar de Crea beurs in Rijwijk geweest ik zag daar toch wel een paar leuke hebbedingetjes , ik vond het gewoon even leuk om ook zoiet s te gaan maken het is altijd wel aardig als je iets hebt wat je kan weggegeven als bij voorbeeld een bedankje.
Het is een gewoon doosje met daar in een stuk zeep en leuk versierd met een plaatje een pareltje en natuurlijk een strikje .

Dus gewoon eenvoudig een doosje maar ik vond ze leuk.  Ik zit er aan te denken om ze te maken voor kerst , maar dan in kerst sfeer.
Dus beloofd is beloofd zeg ik altijd en dit was het dus weer , ik ga nu mijn foto camera weer opladen want die is weer eens leeg , heel veel groetjes weer en tot morgen denk ik   ,  Doeiiiiii Nel

17 opmerkingen:

  1. Ze zijn schitterend, en eenvoudig om te maken, maar o zo leuk om te krijgen, ze zijn prachtig Nel.
    Lieve groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee Nel, ik vind ze super geworden, je brengt me nog op een idee, inderdaad heel leuk om weg te geven, super.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh wowwww Nel,wat heb je dit schitterend gemaakt,lief die plaatjes.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Nel,

    Ze zien er leuk uit!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig en zo leuk om te geven als cadeautje!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt de tasjes prachtig versierd Nel, ik ben wel meer blogmaatjes mis gelopen gisteren,maar het komt goed hoor volgende keer spreken we gewoon een goede tijd af oké???
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend leuk cadeautje Nel. En ook geweldig om ze in kerstsfeer te maken. Succes!
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Nel,de eenvoud siert hier.

    groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het een superidee! Zo'n leuke creatie! heel origineel! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Nel

    Wat zijn ze mooi, met die prachtige plaatjes erop.
    Je vorige kaartje is ook heel mooi en chic.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Nel,
    Wat zijn die doosjes schattig echt een super idee..Heb jij even goed opgelet in Rijswijk en inderdaad leuk voor de kerst..
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo

    Ik was gisteren in Rijswijk en heb deze doosjes ook gezien vond ze ook super leuk .en voor de kerst is natuurlijk ook erg leuk .

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zijn ze mooi Nel, en wat een leuk idee, zoiets geeft inderdaad leuk weg.

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel leuk kadootje.
    Ik wil nog wat maken voor mijn broer en schoonzus die zaterdag hun beider 50ste verjaardag vieren, misschien is dit wel een idee.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke tasjes erg mooi hoor,
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen