Volgers

vrijdag 7 september 2012

Bootjes

Hallo allemaal,

Ja het heeft even geduurd voor jullie weer wat van mij te zien krijgen, maar ik heb beslist niet stil gezeten.
Mijn kamer is eindelijk klaar heerlijk behangen en alles weer schoon op zijn plek, het valt echt niet mee als je het haast allemaal alleen moet doen, ik had een mooi behangetje maar het bleek dat ik eerst mijn muren moet witten want anders zie je de oneffenheden er door,ik ben al helemaal geen verver , maar ja als je er alleen voor komt te staan moet je wel., geen gezeur ik ben klaar en heerlijk voldaan en heel erg blij.

Nu mijn kaartjes , ik kreeg weer een vraag om een kaart met een boot te maken en omdat ik altijd  denk zullen ze hem leuk vinden maak ik er meestal twee, nu waren het er drie en konden ze kiezen.,het kiezen vonden ze moeilijk ze vonden ze allemaal wel leuk


Dit zijn ze en het leuke er van is dat ze  alle drie  werden genomen, ik ga weer lekker even mijn hobbykamer in want ik moet nog veel inhalen en dan ga ik straks even naar wat blogmaatjes kijken , je moet dit toch ook doen ,ik zou zeggen heel veel kijk plezier en tot ziens groetjes NEL

15 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes heb je gemaakt!
    Ze zijn alledrie even leuk.

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Nel,

    Geen wonder dat ze niet konden kiezen ze zijn alle 3..super leuk.
    Fijn dat je kamer weer op orde is en inderdaad een hele klus als je alleen bent..
    Maar is wel lekker als alles weer op orde is..

    Fijn weekend, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw alle drie zijn ze super
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zeker hoor ze zijn alledrie heel leuk
    en ik vind het een hele prestatie van je hoor
    om alles alleen te doen
    wat een karwei knap van je hoor dat je het doet

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaartjes zijn prachtig! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zijn 3 prachtige kaarten Nel, ik zou ook niet kunnen kiezen,zo mooi zijn ze
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Nel,
    Jij hebt de VAART er goed inzitten met deze 3 MOOIE kaartjes. Als ik mocht kiezen.....koos ik het tweede kaartje ☺☺☺
    Fijn weekend en liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou Nel, knap hoor dat je je kamer hebt geschilderd en behangen, ik weet ook wat het is om alles alleen te moeten doen, Maar als het klaar is kan je er extra van genieten en trots zijn op jezelf. En ook je kaartjes zijn prachtig.

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Top van je dat je dat toch mooi maar geklaard hebt dat behangen. En wat een mooie kaartjes heb je gemaakt Nel, super.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Nel,wat knap dat je zo'n klus als verven en behangen zelf doet,petje af hoor!Je kaarten vindt ik ook ieder voor zich leuk en ik heb ook zo zitten genieten van je schortjes!Ik was op vakantie en ben druk aan het bijlezen,wat wordt er veel gemaakt,tjonge.groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alle drie mooie kaarten Nel. Ik vind ze ook zo leuk afgewerkt met de knoopjes en touwtjes! De eerste heeft voor mij een lichte voorkeur!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik neem mijn petje voor je af hoor Nel, eerst witte voordat je kan behangen, geweldig vrouwtje alles weer up to date.
    Net als je 3 kaartjes ,geen wonder dat ze niet kunnen kiezen,zou ik ook niet kunnen. Want ze zijn alle 3 TOPPIE!!!! net als JIJ!!!!!
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat eluk om weer een paar prachtige kaarten van je te zien, wat een werk ook zeg dat behangen en eerst ook nog moest schilderen.
    Zal zeker wel mooi zijn geworden.
    Groeten LEnie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Onwijs leuk zijn je kaarten nel
    ik kan ook niet kiezen ..maar de onderste heeft wel mijn voorkeur:P:P
    Hugs,ans xx

    BeantwoordenVerwijderen