Volgers

maandag 10 september 2012

Christmas Challenges

Ja zo als jullie zien na het klussen in huis heb ik er weer helemaal zin in,ik las bij een blogmaatje over deze challenge en omdat ik het meestal vergeet heb ik het maar even opgeschreven en het kan nog net want hij is tot morgen.
Maar ik ben aan de slag gegaan en omdat ik niet zo veel  stempels kleur heb ik er een gewoon plaatje op gedaan , sorry maar ik ben geen Magnolia fan.
Ik ben op een hele andere toer gegaan , ik hoop dat ik het er goed van af hebt gebracht.
Met deze kaart wil ik dus mee gaan doen aan de


http://www.christmaschallenges.blogspot.nl/



Het is een opdracht volgens een sketch en ik vind hem echt heel leuk.

En dit is mijn kaart geworden.

Ik vind hem zelf wel leuk geworden nu maar kijken wat de jury er van vind  heel veel groetjes NEL

13 opmerkingen:

  1. nou nel ik vind hem ook heel erg leuk hoor

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo nel,

    Nou..ik ben ook geen Magnoliafan..maar jouw kaartje is superleuk geworden..
    ps. heb je mijn berichtje over de Wibra gelezen ??

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi nel, wat ontzettend leuk dat je meedoet bij Christmas Challenges {with sketches} Je kaartje is helemaal leuk!

    Je hebt het goed gedaan hoor, alleen mag de sketch niet op je blog staan, dus als je die even wilt verwijderen dan is het helemaal goed ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nel

    Het is maar goed dat niet iedereen van Magnolia's houd toch, zo zien we tenminste lekker veel variatie. Ik vind hem met dit plaatje erg mooi.
    Ook je vorige kaartjes zijn prachtig.
    Succes met de challenge.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je kaart super! Jammer dat je niet mee mag doen. Desalniettemin is het een superkaart! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer dat de kaart is afgekeurd voor de challenge, hij is wel erg mooi hoor.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ow eh Nel, mijn fout maar ik zie nu pas dat je geen stempel hebt gebruikt en dat is wel een voorwaarde waar je aan moet voldoen. Het spijt me dat ik het niet eerder zag *bloos ...
    Deze plaatjes lijken ook zo op een stempel he .. maar dat zijn ze niet, dus helaas kan je niet meedoen met de challenge ...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat jammer dat het kaartje niet mee mag doen, want hij is wel prachtig.
    Nou volgende keer meer geluk voor je.

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaartje is hartstikke leuk!
    Hopelijk doe je de volgende keer weer mee bij CCWS!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Nel wat een geweldige mooie kaart is dit.
    jammer dat je niet mee mag doen .
    Kan je niet ergens anders met deze schitterende kaart meedoen?

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja jammer Nel, ik heb dat ook wel eens gehad niet goed gelezen bij MD
    daar moet je altijd mallen en plaaftjes van MD gebruiken had ik niet goed gelezen. Maar ondanks dat vind ik je kaartje echt schitterend geworden, en een stempel hoeft natuurlijk niet speciaal een magnolia te zijn er zijn er veeeeeel meer toch?
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk kaartje!
    Zoals Janneke al aangaf, doet dit kaartje helaas deze keer niet mee, maar hopelijk doe je de volgende keer wel weer mee met CCWS.

    *hugs*
    Angélique - DT CCWS

    BeantwoordenVerwijderen