Volgers

zondag 9 september 2012

Een Bloemetje

Hallo Allemaal, eerst wil ik Dakri mijn nieuwe volger hartelijke welkom heten, ik hoop dat je inspiratie op kan doen bij mij.
Wat was het toch weer heerlijk vandaag, ik heb lekker nog even in de tuin gezeten ja genieten van de zon zo lang het nog kan.
We kunnen de hele winter nog binnen zitten, ik heb weer lekker zitten knippen en net nog even een kaartje gemaakt.
Toen ik met de bloem bezig was dacht ik hè bah een condoleance bloem, ik maak nooit een condoleance kaart.
Ik ben de bloem maar gaan versieren met glitter en gauw krijg je dan een ander effect.
Een kantje , een vlinder een hart en een hoekje ja dan is het een andere kaart ik wist eigenlijk geen titel dus maar gewoon een bloemetje, wat vinden jullie er weer van ik zie de reactie,s wel weer tegemoet en tot de volgende kaart maar weer heel veel groetjes en voor straks  slaap lekker  , doeiiiiii    NEL

14 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend kaartje Nel, wat mooi zo gedaan met die glitter op de bloem, dat fleurt het inderdaad op en lijkt het absoluut niet op een condoleancekaart, hij is prachtig.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap gedaan Nel! Ook je kaartjes met de bootjes zijn meer dan geslaagd!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje!
    De bloem is erg mooi geworden!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Nel,je hebt er een hele mooie draai aan gegeven en het lijkt echt niet meer op een condoleance-bloem.Het kant heb je ook heel leuk verwerkt vindt ik,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nel,

    WOW.. wat een chique kaart..mooi met dat kant en de glitters..super..

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een prachtige creatie Nel, ik vind het prachtig met de glitter op de roos,prachtige kleuren zijn het.
    heel mooi gemaakt
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die is echt gaaf, leuk die kleuren bij elkaar.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een gaaf kaartje, erg mooi en elegant
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je een prachtig mooi kaartje gemaakt.
    die bloem vind ik helemaal super mooi geworden

    Groetjes Jannie


    BeantwoordenVerwijderen
  10. een hele mooie kaart lekker sjiek

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  11. je kaartje is prachtig.
    En door de kleur zou hij zowel voor een man als vrouw gebruikt kunnen worden

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een beauty!! Heel erg mooie en chique kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo ik zag dat ik achter liep, deze had ik nog niet bekeken, maar hij is prachtig Nel, je hebt van de bloem iets prachtigs weten te maken.

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een beeldschoon kaartje is dit geworden, prachtig gedaan.
    Groetjes Ghea

    BeantwoordenVerwijderen