Volgers

maandag 17 september 2012

Gefeliciteerd

Goede middag
Eerst wil ik jullie bedanken voor de leuke en spontane reactie,s die ik steeds krijg op mijn creatie,s ik vind het heel erg leuk om ze te lezen , ik lees ze ook allemaal .
,Vanmorgen eerst maar eens even wat huishoudelijke taken verricht is ook wel eens lekker voor al als je kamer zo lekker schoon is ja dan blijf je maar door gaan , dat heb ik tenminste.
Ik heb een verjaardags kaart  gemaakt voor een goede kennis zij werd 70  jaar, zij heeft de kaart nu wel ontvangen denk ik dus kan ik hem ook aan jullie showen
.Het zalmkleurig linnen karton heb ik bewerkt met een zilvergrijze stempel gewoon inkt en maar stempelen een kind kan de was doen, ik zie jullie denken  jeugdsentiment ??
Een paar leuke bloementjes van al een oudere  pons maar af en toe moet je hem  toch maar weer een keer gaan gebruiken.De kleuren combinatie is dus eigen zalm/zilver maar op de foto vervaagd het een beetje,ik ben benieuwd naar jullie reactie,s maar weer heel veel groetjes Nel

15 opmerkingen:

  1. Ha..die Nel,
    jeugdsentiment..ik vind je kaartje mooi hoor..lief dat zalm en zilver..en je vriendinnetje is ook weer terug van vakantie..hè hè..

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nel

    Ik vind het een schitterende kaart!!!


    groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje
    In hele mooie kleuren.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachig kaart met je gemaakt mooi dat zalm kleur
    groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een prachtige kaart Nel, en de kleur is ook geweldig.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super mooi kaartje.
    leuke bloemetjes in de hoeken

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dit mooi gemaakt Nel!!!! Dat stemplen is héél erg chique en de kleuren zijn prachtig....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend is je kaartje geworden,
    en wat een leuke pons, ja we hebben eigenlijk veels te veel en zien door de bomen het bos niet meer. Maar wel jouw prachtige kaart hoor?
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Nel

    Wat een schitterende romantische kaart, heel mooi dat zilver met zalm.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kleurencombinatie! Een heel mooie kaart!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw Nel wat een mooie kaart heb je gemaakt, ik vind de kleuren ook zo super, past perfect bij de bloemen op de achtegrond. Het is een toppertje.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Waauw, hij is gaaf, ik vind hem zo mooi! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind je kaart prachtig Nel, zo mooi met de rozen ik hou van rozen,je hebt een mooie kaart gemaakt
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart in van die mooie kleuren.
    erg mooi hoor en groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi kaartje, Nel. Die zal vast in de smaak gevallen zijn bij de jarige!

    BeantwoordenVerwijderen