Volgers

zaterdag 15 september 2012

Kerst maar wel anders

Allererst wil ik mijn nieuwe volger Marcella hartelijk welkom heten , ik hoop dat je wat inspiratie op kan doen bij mij , ik in ieder gevalk bij jouw wel hoor.
 Vandaag nog even naar de crea beurs in Rijswijk geweest heb helaas mijn blogmaatje Corrie niet kunnen bereiken , vond ik wel jammer misschien een volgende keer Corrie.
Ik heb daar toch nog  een leuk ideetje  gezien en ook  al gemaakt maar dat komt morgen.
Deze kerstkaart had ik van de week al klaar maar zoals het  zo vaak  gebeurd moest er nog een foto gemaakt worden.
Natuurlijk is deze weer heel anders dan de vorige  maar dat moet ook wel we maken  toch nooit de zelfde ik in ieder geval niet. Ik zeg in ieder geval  tot morgen   en voor straks slaap lekker  groetjes Nel

16 opmerkingen:

  1. Heb ik net een heel verhaal getypt en ben nu bang dat het verloren is gegaan. Kreeg nl een foutmelding. Dus maar opnieuw beginnen.
    Je hebt weer een prachtige kaart gemaakt Nel. Compliment is meer dan verdiend.
    Heb je je vermaakt op de beurs en nog leuke dingen gezien (en gekocht).
    Kijk alvast uit naar het leuke idee dat je morgen gaat presenteren aan ons.
    Voor straks welterusten.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw mooi kerstkaartje hoor. Mooie mal ook in het midden of is het geen mal maar een snijbestand?
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw....wat een super mooie sjieke kerskaart!!! Echt heel leuk gedaan!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Nel, en maar goed dat ze niet allemaal het zelfde zijn dan word het zo saai.

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Nel,

    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Heel leuk! Het was gezellig in Rijswijk, jammer dat we je gemist hebben. Volgende keer beter. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat jammer dat je je blogmaatje Corrie niet bent tegengekomen op de beurs in Rijswijk Nel, had wel zo leuk geweest toch. Je kaartje is weer een toppertje.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Nel,

    Ook hier bij jou zie ik weer een prachtige kerstkaart..WOW..ben benieuwd naar die van morgen..

    Nog een fijne zeondag, Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach lieve schat ik heb je gemaild, ooit zien we elkaar echt dat beloof ik, ik had je ook graag willen ontmoeten ,maar wij waren alweer op de terug weg, het was daar zo duur, dat we lekker in Hellevoetsluis de rest hebben gekocht en een stuk goedkoper. Je hebt een prachtige kaart gemaakt Nel. dikke knuffel van mij ,ik vind het echt heel jammer
    Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart heb je gemaakt
    complimentje
    groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beeldschoon gedaan weer Nel.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhh wowww Nel,Wat is dit een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart! Heel chique en sfeervolle uitstraling heeft deze ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook deze kaart is een plaatje om te zien.
    Groetjes Ghea

    BeantwoordenVerwijderen