Volgers

woensdag 26 september 2012

Kerst Rood en Bauw

Vandaag een heerlijke maar drukke dag gehad , ik ben weer eens lekker bij  mijn hobby/blogmaatje Plony geweest en wat hebben we het druk gehad  eerst mijn Blog achtergrond  veranderd maar  nu zie ik net dat het nog niet helemal in orde is .
Verder hebben we mallen uitgedraaid lekker koffie gedrinken een heerlijke lunch en tot slot een heerlijke maaltijd, ik word er altijd zo verwent en het is altijd reuze gezellig en ja de dag was  veels te kort.

Plony weer heel erg bedankt.

Ik heb Plony beloofd nog even een kaart op mij blog te zetten dus bij deze.
Het is geen standaard kleur  kerstkaart maar dat is juist zo leuk elke keer wat anders want wie ziet er nu ergens een rode lantaarnpaal ja bij mij hihi.
Ik  ga morgen proberen even het een en ander te veranderen aan mijn Blog maar nu  lekker TV  kijken en dan eens vroeg naar bed ,  dat is mijn voornemen maar of het allemaal zo loopt moet ik nog afwachten , voor straks zeg ik dan maar slaap lekker en welterusten, groetje en  heel veel liefs NEL

15 opmerkingen:

  1. Heerlijk voor je Nel dar je zo'n leuke dag gehad hebt bij Plony,je kaart is schitterend,mooi in deze kleuren, jij ook slaap lekker straks
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klinkt weer als een hele gezellig dag Nel, super dat je bij Plony bent geweest, ik vind je achtergrond mooi geworden hoor en wat een schitterende kaart heb je gemakt, ik vind hem super geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nel,wat is je bloglayout mooi geworden,schitterend.Fijn dat je zo'n heerlijke dag hebt gehad en je kaart is erg leuk,slaap lekker straks groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor je blog! En je kaartje ziet er ook geweldig uit! Wat een toffe en gezellige dag hadden jullie!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeker een leuke kerstkaart! Weer eens anders dan anders!

    Groetjes suus

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Nel,
    Natuurlijk was het gezellig bij Plony, het is al gezellif als ze je belt..haha..
    Mooie kaart weer hoor, grappig met dat rood..TOP
    Ga maar eens lekker op tijd naar bed..en weet je nu hoe..wie jou een berichtje stuurde??
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Nel,
    Je blog naam is wel heel LEUK zo.....ha nelle's Hobbyblog ☺☺☺ ha Nel.
    Je rode lantaarn past PRIMA bij het rode hoekje en de sterren en zelfs je naam staat er in het rood.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt Nel.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is een heel andere kaart dan ik had verwacht Nel, hihihi maar het is een plaatje hoor. Heel stoer die rode lantaarnpaal, ik vind dat het kan. Zooooo fijn dat jij je altijd aan je woord houdt hè....je beloofde een kaartje en er kwam een kaartje......kanjer!
    Slaap lekker en morgen ga je nog maar eens met je blog stoeien hoor, het komt vast helemaal goed.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooi kaartje, leuk met het kant achter het plaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Na mijn vakantie ben ik even aan het rondkijken op blogs en bij jou moet ik toch even zeggen dat je weer heel mooie kaarten hebt gemaakt! Je bent druk geweest hoor, maar ja als kaarten maken je hobby is dan ben je nooit klaar (haha!).
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk hoor zo'n knutseldag!
    Dit is een prachtig kerstkaartje, leuk hé die lantaarn....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een prachtige kaart heb je gemaakt
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk dat je zo'n fijne dag hebt gehad bij Plony.
    Je kaart is prachtig ik houd wel van deze kleuren en een rode lantaarnpaal vind ik wel mooi hoor, beter dan die saaie grijze.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Nel

    Wat leuk dat je bij mij op mijn blog kwam kijken en een reactie achterliet. Natuurlijk kom ik ook bij jou kijken, ik ben al een tijdje volger bij jou dus hou je in de gaten hoor hihi;)
    Ik zie dat jij gezellig bij Plony bent geweest, wat zal het een leuke dag geweest zijn, ik vond het toen ook zo leuk om samen met Ans jou en Plony te zien, wat hebben we plezier gehad.
    Je bent weer lekker aan de freubel geweest en ook ik vind het leuk om eens een alternatieve Kerstkaart te zien maar ook zelf te maken. Het hoeft toch niet allemaal perse groen en rood te zijn, dit makt het juist allemaal wat luchtiger en vrolijker. Goed gedaan Nel!
    Alvast een fijn weekend, liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen