Volgers

donderdag 13 september 2012

Kerst

Hallo allemaal vandaag heb ik een kerstkaart  met een bloem zelf gemaakt volgens een filmpje van you tube, het zijn een paar bloemetjes uitgesneden ongeveer 8 met water nat maken kreukelen en weer uitvouwen en op elkaar doen ik heb ze bewerkt met een beetje inkt en wat glitters, het papier wat ik gebruikt hebt voor de bloem maar ook voor de rozet zijn gewoon  bruine koffiefilter zakjes.
De sterretjes komen van de xenos vandaan, ook daar heb ik wat glitters op gedaan. Toch weer een leuke kerstkaart voor in de bak , ja ik moet er nog wel een paar maken dus komen jullie zeker nog wel een aantal kerstkaarten tegen bij mij, dit was het weer voor vandaag heel veel liefs NEL

14 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kerstkaart en die bloemen zijn leuk om te maken, pas geleden ook gedaan en gaat erg makkelijk.
    3d plaatje is ook erg mooi.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo Nel,
    Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt..en hele mooi bloem..
    Leuk hé om te werken met koffiefilters..geeft een superleuk resultaat..

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel leuk kaartje
    en hele mooie bloem

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nel

    Wat een schitterende kerstkaart en die bloem is heeeeeel mooi geworden.
    Je vorige kaartje is ook supermooi.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je kaart super en je hebt de bloemen echt zo mooi gemaakt! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wt een mooi kaartje en wat leuk die bloem
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel langzaam komen we weer een beetje in de kerstsfeer en dann moeten we wel zorgen dat de kaarten klaar zijn hè Nel,jij hebt een prachtige kerstkaart gemaakt
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk gedaan Nel! Iedereen begint stilletjes aan de kerstkaarten te denken!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Niet alle koffiefilters gebruiken Nel, want dan kun je geen lekker bakkie mee zetten.
    Maar alle gekheid op een stokje (moet wel een beetje blijven letten op de Nederlandse gezegdes) je hebt er weer een prachtige kerstkaart bij.
    Groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige kerstkaart heb je gemaakt Nel, ik vind hem helemaal super geworden. Nog even een vraagje, ik zie dat je in je sidebar mijn suprisecandy hebt gezet, alleen heb je geen berichtje achtergelaten op mijn blog onder het bericht over de candy, maar ik ga er dus nu vanuit dat je mee wilt doen? Want dan zet ik jouw naam ook op een kaartje voor in de hoge hoed waar Nick een kaartje uit gaat trekken op 2 oktober.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Nel,
    Dank je wel voor je compliment, een beschrijving vind je hier http://www.elkekaarteenfeestje.nl/ en zoek dan even naar workshop 34. Veel plezier met maken
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je een schitterende kaart gemaakt Nel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooi kaartje.
    Leuk achtergrondspapier en erg mooie bloem

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kerstkaart Nel! Wat je allemaal niet kan maken van koffiefilters, heel mooi gedaan!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen