Volgers

zondag 30 september 2012

Kerst


Daar ben ik weer nu met maar weer gewoon een kerstkaart.



Het plaatje is dacht ik een afbeelding van Bratz ook dit vind ik weer erg leuk ,ik vond hem in de doos met plaatjes klaar dat doe ik als ik b.v lekker in de tuin zit en toch mijn handen wil laten wapperen zo heb je dus altijd wel een plaatje in voorraad
De ijsbloem achter het plaatje en het hekje  heb ik maar weer eens met de cricut gemaakt.
Ik ben net een PC  knippen plakken  en  kopieren,alles doe ik van tijd tot tijd hihi.
wat er morgen in de aanbieding is kan ik echt nog niet vertellen want dat weet ik zelf nog niet  veel liefs maar weer  en groetjes Nel

15 opmerkingen:

  1. Ja Nellie dat is me er ééntje.....die springt heerlijk van de hak op de tak maar ooooooooo.....wat houden wij daarvan! Geweldig om te zien wat jij uit die hoed tovert hoor Nel, dat is genieten en deze stoere kerstkaart vind ik weer een échte NEL.....ga jij maar lekker door hoor, ben benieuwd naar de volgende.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer zo,n prachtig kaartje erg mooi hoor !

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig is je kerstkaartje weer Nel, hoe meer je oefent op de pc des te handiger wordt je er in je hebt weer een prachtige kaart afgeleverd
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. "Gewoon" een kerstkaart schrijf je?
    Ik vind hem erg leuk hoor.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou noem je kerstkaartje maar gewoon, ik vind hem prachtig geworden Nel. Ik vind die stempel ook zo grappig, nog nooit gezien, erg leuk gedaan weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een super leuke kaart
    en je voorgaande kaartjes ook hoor

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaatje weer Nel. En ik kijk al weer uit naar die van morgen hoor.

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Nel,
    Ik kom nog een keer bij je terug, had al een berichtje achter gelaten maar..is verdwenen...
    Ik vind je kaartje hééél mooi, je denkt meteen aan sneeuw en ijs..super weer gedaan..

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaart is gaaf, lekker stoer! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het weer een prachtkaart Nel.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuk kerstkaartje,mooi zo met de ijs kleurtjes.
    Gr Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hello!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" It's 159 Countries and 5519 Websites !
    Missing yours join us
    If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Nel,
    Vind dit een geweldige kerstkaart. Zelf houd ik erg van de combinatie blauw en bruin.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart en de mallen zijn ook zo mooi.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen