Volgers

zaterdag 22 september 2012

Kerstkaart

Zo ik ben weer lekker thuis ik ben even een dagje naar mijn zus geweest en daarna weer even naar mijn broer en schoonzus ja er even tussen uit was weer gezellig, moest mijn nieuwe telefoon even onder de knie krijgen en daar heeft mijn zus me mee geholpen,ik ben er weer blij mee,
Thuis gekomen maar gauw een kaart op mijn blog zetten want ik heb er bijna weer een af en we moeten toch nog even door met de kerstkaarten.
Ik zit heerlijhk te freubelen maar ga eerst nu een hapje eten, morgen ben ik er weer met wat voor een kaart  ja dat is even afwachten, heel veel groetjes en tot morgen oh ja ik straks nog even een rondje maken langs wat blogs , DOEIIIIII     NEL

14 opmerkingen:

  1. mooi kaartje.
    Vind de lantaarn erg mooi erbij en ook heb je leuk papier gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart Nel,jij bent ook een druk baasje?
    Je lantaarn staat er zeker mooi bij,ik vind je kaart een plaatje
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk gedaan Nel die engeltjes in die kerstboom.Ook het plaatje en de lantaarn zijn mooi gebruikt,kortom een plaatje,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nel, heel mooi kerstkaartje maar het kaartje wat je er morgen op zet is denk ik nog veel mooier!!!! Als het tenminste mijn kaartje is ;-)
    Wat een schattig kaartje heb je voor mij gemaakt en hélemaal mijn stijl!!! Dank je wel lieverd....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb j deze kaart mooi opgebouwd. het past allemaal zo goed bij elkaar! Ik vind hem super hoor! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kerstkaart en ook van die mooie kleuren.
    Fijn om te lezen dat je een leuke dag hebt gehad.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat je het gezellig hebt gehad met je bezoekjes Nel en je kaart ik vind hem helemaal super, wat een leuk plaatje is het ook. Een toppertje.
    Liefs van Anta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Nel,
    deze is ook weer erg mooi..lief dat vogeltje bij de lamp..leuk kerstkaartje..

    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Nel

    Wat leuk dat je een gezellige dag had bij je familie.
    Dit is weer een prachtig kaartje en je hebt de kerstboom al mooi versierd.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superrrrrrrrrrrrr, je kaarten worden steeds mooier Nel.....goed bezigggg!!!!!!Wanneer mag ik een kerstkaart reserveren???????hihihi.
    Ben benieuwd naar je kaart van morgen......we gaan het zien.
    Liefs Plony en slaap lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vind hem weer erg mooi .
    Fijne zondag
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig op elkaar afgestemd allemaal Nel! Het ziet zo leuk uit.

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kaart Nel,zo lief dat plaatje.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart is dit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen