Volgers

woensdag 19 september 2012

Leuk tafelstuk

Hallo allemaal,
Gisteren is mijn zus geweest en dat was me toch gezellig nu moet ik zeggen dat ik best wel bijdehand ben maar mijn zus overtreft het die heeft overal kijk  op maar heeft  ook overal interesse in.
Ik ben nog steeds kleine klusjes aan het doen en daar heeft ze me heerlijk meegeholpen. Ze heeft ook foto,s gemaakt van mijn tafelstukje dat ik heb gemaakt voor als ik klaar was met  de kamer.
Ik kreeg de foto,s maar niet naar mijn zin en zij heeft ze met  haar telefoon  gemaakt  en ik vind ze een stuk beter dan als met mijn foto toestel.
Het zijn boven op het stukje de plantensteker een foto van mijn man als baby , onder  op de potjes dat is mijn broer en op het andere potje ben ik ook als baby , wij zijn een tweeling, op het luciferdoosje wat er bij ligt de originele foto van ons samen

Ik vind het echt heel leuk en ik ga ook zeker  naar een andere telefoon kijken, wat vinden jullie er van    heel veel liefs NEL

8 opmerkingen:

  1. Hallo nel,
    ..Dit is echt leuk zeg..wat mooi die babyfoto's van jullie en prachtig is je tafelstuk WOW..


    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooo,prachtig gemaakt .leuk om zo neer te zetten .erg leuke en mooie baby foto's ook.

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh wat prachtig geheel zeg,heel erg mooi.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nel

    Wat zijn dat een mooie babyfoto's, het staat heel gezellig zo.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat jullie zo een leuke dag hebben gehad Nel, en wat een geweldig kunstwerk hebben jullie gemaakt, ik vind het schitterend staan zo op tafel en dan die foto's helemaal geweldig. Succes met het uitzoeken van een nieuwe telefoon.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Nel,
    Wat je zoal met foto's kunt maken.....ziet er heel erg MOOI uit.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat prachtieg en ook erg leuk om eigen foto's ervoor te gebruiken.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen