Volgers

zondag 23 september 2012

Leuke Stempel

Allereerst ga ik de  trouwe volgers eens bedanken voor de leuke reactie,s die ik weer elke keer krijg, ook krijg ik dan steeds de tip waarom doe je nu niet met bijvoorbeeld ........ die challenge mee, ik moet vertellen ik vergeet het gewoon, ik heb beloofd dat ik er meer op zal gaan letten.
 Het is weer Zondag en voor vele een lekkere knutseldag  voor mij tenminste wel,
van de week heb ik deze stempel ook gebruikt maar natuurlijk in een andere kleur, vandaag zit ik in het rose en blauw erg leuk ook vind ik.
Het achtergrondpapier wat ik heb gebruikt is van de Xenos het is volgens mij kaftpapier op zoiets 0,99 een hele rol ik kreeg de rol van mijn dochter die zei mam jij kan dit vast wel gebruiken en ja hoor het komt van pas.
De bloem gemaakt van parelmoerpapier en  de mal van Crealies
de swirls zijn ook van Crealies en het strikje heb ik geprobeerd om het een beetje  gekreukeld te krijgen, ik ben nog steeds op zoek naar een leuk adresje voor kreukellint dus wie een tip heeft graag.
Dit is het voor vandaag ik kijk al weer uit naar jullie reactie,s nog een hele fijne zondag en groetjes NEL

18 opmerkingen:

  1. Het is weer een plaatje geworden, dat heb je heel mooi gedaan.
    Fijne knutsel middag nog liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Nel,
    Niet alleen de digi is LEUK maar die bloem van Crealies OOK.....dat zul je wel begrijpen ☺☺☺.....heel erg MOOI.
    Jij ook een hele fijne ☼-dag toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nel,
    Het gaat al helemaal super met je stempelafdrukjes inkleuren..toppie..en je hebt weer een schattig kaartje gemaakt..

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je kaartje is weer erg mooi.
    Vind de bloem erg mooi met het roosje in het midden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje met zachte kleurtjes, Nel!De bloem en strikje zijn ook leuk gedaan!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat is ie weer leuk geworden
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kom je even een compliment brengen voor twee schitterende kaarten. Het ziet er allemaal weer geweldig mooi uit.
    Nel, nog een fijne avond verder en tot een volgend bezoekje.
    Groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Nel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart Nel.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Nel

    Wat een vrolijk kaartje, heel mooi.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb wel een tip voor je kreukel lint Nel frommel het lekker in elkaar dan is het ook gekreukt,nee hoor geintje, je hebt een prachtige kaart gemaakt het kleuren gaat je goed af hoor meisje,ik vind het een schatje
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt Nel, ik vind de kleuren ook zo prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Alweer zo'n dotje Nel, schattigggg!!!! Lieve kleurtjes heb je gebruikt, helemaal top!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hai,

    Wat een super schattig kaartje is dit weer!!!
    Maar uhhhhhh een adresje voor kreukellint...daar kan ik je helaas niet aan helpen...sterker nog...ik had ngo nooit gehoord van kreukellint...dus geen flauw idee wat je daar precies mee bedoeld....

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lief en prachtig kaartje.
    Leuk ook dat achtergrond papier zo kunnen we heel veel spullen gebruiken om kaarten mee te maken.
    greoten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattig kaartje, Nel! Mlooi in die lieve kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kaartje en die bloem is prachtig..

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen