Volgers

zaterdag 29 september 2012

Nog steeds verliefd

Vandaag weer een heel ander kaartje , ja je kan van mij alles verwachten ik ben geen standaard vintage persoon ik hou gewoon van verandering en van alles wat
,als een van mijn buurtjes komt en vraagt
Nel heb jij dit of dat dan zeg ik altijd natuurlijk want gaat niet bestaat niet,
Ik hoorde dat mijn naam gisteren onder  diverse blogmaatjes is gevallen met het motto ze maakt af en toe zulke kaarten met gekke plaatjes en ook deze keer werd gevraagd heb je nog iets met een gek plaatje had  en ik zoeken en ja hoor gevonden.
Het was voor een stelletje dat ik dacht 23 jaar getrouwd was .
Ik zag gelijk een lokkend stel zo lief naar elkaar kijken en dacht dit is het.
Ik kan om deze humor dan ook vreselijk lachen, ik hoop jullie ook , heel veel kijk  plezier en heel veel Liefs van Zotte Nel

15 opmerkingen:

  1. Hoi Nel je kaartje ziet er toppie uit. En het stempeltje vind ik helemaal te gek.

    Liefs xxx Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha zotte Nel ik vind je plaatje super en ik zie daar zeker wel de humor van in, gaaf is die en je kaartje er omheen natuurlijk ook. Het is een toppertje Nel.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje met heel grappig afdrukje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha die nel,

    de tam-tam werkt volgens mij wel heel erg goed..en inderdaad wat een leuk kaartje en het plaatje..grappig..

    Fijn weekend, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig, wat een leuke kaart
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha, die meneer en mevrouw heb ik ook al eens gezien.
    Vindt ze prachtig, en je hebt er ook een prachtige kaart mee gemaakt.
    Zelf had ik alleen gedacht aan een 50 jarige , maar dit is ook erg leuk.
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een leuk en grappig kaartje geworden!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Nel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk kaartje geworden,de plaatjes doen het erg goed.
    Zelf heb ik ze als digi stempel.

    Gr Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind je kaart super! Wat een gave kaart heb je gemaakt en ook het stempafdrukje, echt lachwekkend, zo leuk! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze is idd zeer geslaagd Nel, wat een prachtige en grappige kaart zo.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat heb je weer mooie kaartjes gemaakt

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg leuke kaart, mooie afwerking ook! Leuk dat je van verschillende stijlen houdt, je beperkt jezelf zo niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha,wat zeg je nu:"zotte Nel??"Nee hoor,dit is een hele leuke,kijk haar eens schalks knipogen,o jee....Hardstikke leuke kaart,mooi gemaakt,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart en ja het plaatje is erg komisch.
    groeten LEnie

    BeantwoordenVerwijderen