Volgers

woensdag 19 september 2012

Voor Lisette


Vandaag is Lisette jarig de dochter van mijn Hobby/Blogmaatje Plony, ik hoorde dat haar lievelings geen roze is vind ze wel heel leuyk natuurlijk  maar oranje en daarom heb ik deze kaart voor haar gemaakt als het goed is moet ze hem al hebben ontvangen en kan ik hem ook aan jullie tonen.

Ik heb ook maar weer eens een poging gedaan met kleuren  dit is gedaan met Derwent ik heb nog  geen copics of zo  ik hoop  nog steeds dat ik ze win met een Candy   hihihii  ik  moet het even hier mee doen en kan ik nog steeds oefenen want het valt echt niet mee. Ik heb al gehoord dat Lisette  erg blij mee is en hem erg leuk vind, dus missie geslaagd denk ik dan maar weer , ik zou zeggen voor straks welterusten en morgen gezond weer aan de knutsel veel liefs NEL

13 opmerkingen:

  1. Het is een prachtige kaart Nel,je hebt het stempeltje mooi gekleurd,leuk voor je om te horen dat de ontvangster er blij mee is.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waauw, wat een schatje, ik vind de stempel ook helemaal geweldig! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Nel,
    Nou..nou..jij maakt echt grote vorderingen met inkleuren en...dan ook nog zo'n schattig kaartje gemaakt...leuk dat ene hoekje afgeknipt..Lisette is er vast heel blij mee..

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke stoere kaart,toch erg mooi in het oranje,is een kleur die ik zelf niet snel pak,welterusten Nel,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje heb je gemaakt!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kan me voorstellen dat Lisette er heel blij mee is, hij is dan ook helemaal super Nel.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is ie gaaaaaffffff hè!!!!!! Ze vond het helemaal geweldig maar dat heeft ze je al verteld hè. Mooi gedaan Nel en je kleuren ziet er ook prima uit hoor, complimenten!!Liefs Plony en slaap lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart en de kleuren vind ik super
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super gave kaart!!! erg leuk gedaan!

    groetjes suus

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart Nel, ik houd erg van oranje

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooi kaartje, leuk zoals je de bloemen in de hoek hebt gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou Nel, je poging om met Derwent te kleuren is geslaagd hoor. Kan ik gerust zeggen, want zelf kleur ik geen stempels in. Maar mijn dochter doet het wel. Zij is ook begonnen met Derwent en is nu overgestapt op copics. Vind ze helemaal geweldig, dus ik hoop dat jij eens ergens een candy gaan winnen.
    Fijn om te lezen dat Lisette verrukt was met dit verjaardagskaartje. Fijn om zoiets te horen toch.
    Groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart en ook mooi ingekleurd hoor. Kleur ook zelf met Derwents en vind dit erg mooi.
    Leuke mallen en bloemen ook op de kaart verwerkt.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen