Volgers

woensdag 24 oktober 2012

Award

Ik heb  van de week deze awards  gekregen van Hanny



Vaak denk ik  een award maar aan de andere kant vind ik het toch wel  heel lief dat iemand je deze awards geeft en zo kan je ook weer  andere blogs even in het zonnetje te zetten waarvan ik  denk die verdienen.
 ook dit
 Deze keer heb ik ze aanvaard en de regels die erbij horen zijn:

1 bedank degene die de awards aan je gaf
2 deel wat informatie met iedereen
3 geef deze awards door aan 3 andere bloggers
4 laat op die blogs een berichtje achter.


Nu mijn informatie.

nr 1 mijn lievelings kleur      Blauw
nr 2  mijn levelings getal      7
nr 3 mijn geurtje                 Tresor en nu ook de nieuwe van Tresor Love
nr 4 dieren                          De vissen in de vijver van mijn man daar ben ik heel zuinig op
nr 5  Films                          The Notebook
nr  6  Bloemen/Planten        Witte Azalea,s voor mijn man
nr 7  Hobby                        Kaarten maken doosjes enz

de 3 awards wil ik geven aan
    Gerrie   http://gerrie-kaarten.blogspot.nl/
    Daatje http://creatiesvandaatje.blogspot.nl/
    Ghea http://gheasknutselkaartjes.blogspot.nl/

3 opmerkingen:

  1. Is toch altijd leuk om een award te krijgen Nel en wat leuk dat ik op deze manier wat meer over je te weten gekomen bent.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Nel,
    wat leuk dat je mij denkt!
    even in het zonnetje gezet worden is toch altijd leuk!
    ik doe er niet altijd aan mee, maar ik ga het nu aan mijn nieuwe volgers doorgeven!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Nel
    Lief dat je aan mij een award geeft
    Zelf kan ik het niet op me blog zetten.
    Volgende week kom mijn vriendin die kan het er op zetten
    Groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen