Volgers

zaterdag 6 oktober 2012

chigue kerstkaart

Ik zie dat ik er weer een volger bij hebt Marlies welkom op mijn blog ik  hoop dat jij ook bij mij een beetje inspiratie op kan doen.
Gisteren zei ik het al een serieuse kaart , maar het is niet de kaart die ik in gedachte had , die moet ik nog even geheimhouden. daarom deze  mooie kerstkaart ,





Ik moet zeggen ja ik zelf vind hem wel erg mooi geworden,en blauw is ook mijn lievelingskleur en toch maak ik ze te weinig , ik heb me voorgenomen om daar wat aan te gaan doen,
Ik hoop dat jullie hem ook mooi vinden, zo niet dan maak ik een andere laat maar horen , groetjes Nel

20 opmerkingen:

  1. Wat een schatje Nel, hij is prachtig. Wat heb je dat mooi gedaan met die hoekjes boven op die rand en een mooie strik, geweldige mooie kaart hoor!
    Liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan je helemaal geruststellen Nel. Het is een plaatje. Krijg er echt een "kerstgevoel" bij met dat winterlandschap.
    Fijne zondag!
    Groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Nel,
    Dit is echt een prachtige kerstkaart WOW..mooi met dat blauwe kant en de mallen..lekker winters..

    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het werkelijk een schitterende kaart Nel, supermooi is die. Een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Nel, wat heb je een schitterende kaart gemaakt. Met recht superchique! Hij is super! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Nel bedankt voor je lieve berichtje,het gaat aardig maar s,avonds is het puinhoop met mijn ogen,ik ga ze weer lekker insmeren, dan komt het heus wel goed,je kaart is zo mooi ik zit met open mond te kijken het is net een schilderijtje,zo mooi gemaakt,geef je zelf maar een schouderklopje.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is prachtig hoor...chique!!!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oja super, ik hou wel van dit soort kaartjes
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hij is echt heel heel erg mooi
    van mij mag je er zo nog veel meer maken

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat een prachtige kaart, Nel. Heel mooi gedaan zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nel wat een feestje om hier naar te kijken, wat is dit een prachtige kaart. GEWELDIG

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart Nel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Nel,
    Het is een PRACHTIG kerstkaartje.
    Enneh.....wat is dat nou.....zo niet dan maak ik een andere ☺☺☺???? Je blijft toch wel andere maken ondanks dit SUPER kaartje.....hahahaha.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige chique kerstkaart!! Mooi kleur, mooie details en een schitterende afbeelding!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt nel
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Via via kom ik hier bij u op je blog Nel...zoveel moois te zien,genieten hoor!!! Groetjes ...Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. DIT vind ik helemaal een GEWELDIGE kaart!!!!!!!! Je laatste had ik natuurlijk al gezien en die is ook gaaf hoor maar deze.......wauwwwww. Zoiets nog eens en dan voor de ton-sur-ton?????
    Liefs Plony, tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterende kaart. erg mooi hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een bjoetie.....
    Groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen