Volgers

dinsdag 9 oktober 2012

Geen kaart maar wel iets heel leuks

Vandaag ben ik met mijn hobbymaatje Plony naar hobbymaatje Joke allebei  van het DT  Hobbyhome geweest wat was het weer gezellig ook heb ik daar een ander maatje van Plony en Joke ontmoet  Hanneke  ook  van Hobbyhome .
 Reuze gezellig en wat hoor je veel van elkaar en de tips  heerlijk.
Het was een fantastische dag , we hebben van Joke een ja hoe zeg je het een workshop gehad en die was heel  leuk , Joke bedankt, het was een fijne dag en ik kan jullie aan raden neem echt eens een kijkje bij Hobbyhome challenge en webwinkel de moeite waard, groetjes Nel

8 opmerkingen:

  1. Wat fijn Nel dat je zo'n gezellige en leerzame dag hebt gehad.
    Groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,
    Natuurlijk was het gezellig, als jij er bij bent altijd..Lekker een workshop gehad gezellie...

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend fijn dat je zo een leuke dag hebt gehad Nel, super. Genieten van het leven dat is het belangrijkste wat er is en volgens mij doe jij dat wel met volle teugen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te horen dat je een fijne dag hebt gehad Nel fijn voor je meisje zo'n dagje met je maatjes vertoeven
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, het was inderdaad een héérlijke dag Nel!!!! Ik heb er van genoten en hoop echt dat we het nog eens overdoen....
    Jij Hanneke en Plony nogmaals dank voor de gave verrassingen, de tasjes en de geweldige inhoud!!!
    Slaap lekker voor straks...
    liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat was het een heerlijke dag hè Nel, super bij Joke!!!! Ik vind alleen wel dat je nu heeeeeel enthousiast bent om op je blog het logo te plaatsen van: designer bij hobbyhome/hobbyartikelen......whahahahahahahahahaha.....had Nelletje haar brilletje weer niet op???? hihihihihihihihihi.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk oom ook zulk soort berichten van je te lezen! Erg leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad! Enne.....hobbyhome dat blog kijk ik ook regelmatig op! Erg leuk!!!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig verkeerde logo !!!
    Lachen toch ;-)
    Och ben je toch een paar dagen dt member geweest lol

    Gr hanneke

    BeantwoordenVerwijderen