Volgers

dinsdag 16 oktober 2012

Happy Birthday

Allereerst mijn wil ik mijn  nieuwe volgers  Suzanne,Amarins en Karin hartelijk welkom heten ik  hoop dat jullie wat inspiratie kunnen op doen bij mij.
Vandaag heb ik weer een vintage kaart gemaakt maar dan een beetje klassiek  met een  bloem.

Het achtergrond papier is van de Action ja ik heb nog zoveel van dat spul en dat moet toch ook op  maar ik blijf het toch heel leuk papier vinden en dat voor een hele schappelijke prijs.
Het labeltje even op de computer gemaakt wat vlinders uitgestanst natuurlijk een strikje en wat parels en ik ben weer tevreden
Vergeet ik bijna te zeggen dat  de stansjes in het midden die heb ik van een heel lief hobby blog maatje.
Ik ga nu heerlijk een warme douche nemen ik heb het een beetje fris en dan nog even tv kijken morgen weer aan de knutsel ik zou zeggen tot ziens en groetjes Nel

20 opmerkingen:

  1. Het is een pracht kaart Nel en je achtergrond papier is mooi hoor.
    Ik heb ook stapels blokken van de action liggen, ik vind ze zo leuk allemaal, maar weet ze niet zo goed te gebruiken om dat ze zo druk zijn. Maar toch neem ik ze steeds weer mee, pas nog 6 nieuwe mee genomen met kerst afbeeldingen zo leuk zijn ze.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi stijlvol kaartje Nel en inderdaad heel mooi papier!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nel,
    Wat ziet je Blog er weer super de chique uit en..wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt..ook chique..WOW..

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superkaartje heb je weer gemaakt Nel, ik vind hem prachtig. En volgens mij heb je layout weer aangepast, ziet er super chique uit, ik hou wel van dat sfeertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is weer prachtig. Stijlvol, romantisch, chique, teveel om op te noemen. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Nel, heel chic.....weer knap gedaan!
    liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog 1 keer Nel,het filmpje van het parkeren kon ik niet openen,mijn berichtjes naar jouw toe lukken gewoon niet wat is er toch aan de hand????? Je kaart is prachtig, ik hoop dat je niet boos op mij word,maar je je achtergrond is zo één kleur,roosjes past wel goed bij je, sorry lieve Nel maar het is heel flets, maar je bent toch een moppie hoor!!!
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart !!
    Schitterend Nel.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige vintage kaart is het weer geworden ,erg mooi
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje !

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nel, wat een mooie kaart!
    En je achtergrond vind ik superchic! Waar heb je die vandaan??! Ik ben ook al een poosje bezig om hem op mijn blog te vervangen, maar het lukt gewoon niet...
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een super mooie kaart
    en ook een super mooie bloglayout
    heel mooi vintage
    super mooi

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige vintagekaart en de mal ook erg mooi.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie en romantische kaart met dat mooie opengewerkte frame!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie chique kaart! Ook een mooie mal heb je gebruikt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen