Volgers

donderdag 25 oktober 2012

Hoera 35 jaar getrouwd

Deze week  zijn  Plony  en Arie 35 jaar gelukkig getrouwd want gelukkig is ze nog steeds met haar Arie.
Ze heeft mijn kaartje inmiddels ontvangen dus mag ik hem aan jullie tonen.
Ik heb gekozen voor de kleur roze want daar is ze dol op

Plony  en Arie heel Hartleijk Gefeliciteerd en ik wens jullie een heel fijn weekend toe samen met jullie kinderen en kleinkind.Ze gaan heerlijk naar een vakantiehuisje  met de hele bubs is dit leuk Heel veel liefs en een stevige pakkerd Nel

18 opmerkingen:

  1. Hoi nel,
    Ik hoorde al van Plony dat ze van jou ook een kaart had gekregen in haar favoriete kleur:rose..
    Prachtige kaart hoor en de bloempjes zijn heel apart,de kantjes schattig..super gedaan weer..

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze zal zeker in de smaak gevallen zijn bij Plony! Heel mooie kaart Nel!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Nel

    Ik weet zeker dat Plony er erg blij mee zal zijn, leuk gemaakt, prachtige kleuren en kant, strikjes, bloemetjes etc.
    liefs hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik word gewoon verlegen van al die aandacht en ook tegen jou ga ik zeggen dat ik me wel heel bijzonder voel dat er speciaal voor mij/ons zo'n schitterende kaart wordt gemaakt. Wat bof ik toch met jou en ik kijk er al naar uit om lekker met jou volgende week naar de Kreadoe te gaan....dat wordt weer genieten!
    Dikke pakkerd terug en liefs van Plony en natuurlijk van Arie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Nel voor Arie en Plony.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt voor Plony en Arie en aan de reactie van Plony te zien vindt zij dat ook. Super Nel.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje Nel, zijn ze vast heel blij mee.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje heb je gemaakt zeg,heel apart met dat mooie kant.Heb je andere creaties ook bewonderd super zeg dat is genieten.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart is het weer nel .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi gemaakt hoor Nel en wat lief van je,nu is 35 jaar ook niet niks natuurlijk en daar mag best een feestelijk kaartje aan hangen,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi nel,
    wat een mooi kaartje is dit!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie romantische kaart.
    Erg mooie kanthoekjes onderaan en prachtige strik ook.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi kaartje, Nel. Kan me voorstellen dat het in de smaak gevallen is!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lieve kaart is dit geworden oma Nel. Heel mooi gemaakt. leuke details. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen