Volgers

maandag 15 oktober 2012

Kerst in het blauw

Wat een weer zeg het is echt herfst je zou er depri van worden.
Nee ik ben echt niet van de vintage afgestapt maar ik heb nog een paar  kerstkaarten die ik nog steeds wil laten zien.
Het is  een blauwe kaart geworden  het is mijn lievelings kleur maar dat weten jullie denk ik nu wel.

 Met deze kaart wil ik mee gaan doen aan de challenge van
 Hobby Home met de opdracht Ton -sur-Ton
Ik weet eigenlijk niet zo veel hier over te vertellen oh dat blauwe gaas   hadden  ze in de aanbieding bij de Wibra  voor de liefhebbers in verschillende kleuren .
Dit was het even voor vandaag heel veel lieve groetjes Nel

20 opmerkingen:

  1. prachtig kaartje in een super mooie kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Nel ik vind hem weer prachtig geworden hoor, daar zijn niet zoveel woorden voor nodig.
    Liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Nel,
    je kaartje is weer mooi hoor, prachtig die blauwe kleur en mooi dat gaas en jute...toppie..

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Nel

    Prachtig hoor je kerstkaart in het blauw .Mooi gedaan
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil hier wel even opmerken dat ik het een schitterende kerstkaart vind.Wat heb je die gaaf gemaakt Nel,echt prachtig.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart Nel.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel erg mooi in het blauw

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super mooi kaartje is dit weer Nel. Zo mooi gedecoreerd.

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Nel,

    Prachtig kaartje en mooie kleur heb je gebruikt.

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart weer Nel, hoe kan het ook anders in je favoriete kleur;)

    Liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is die schitterend Nel, wat een mooie kleur blauw heb je gebruikt. Een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaart is weer supermooi, en blauw is ook mijn lievelingskleur, dus dat zit wel goed!
    Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kom vanuit Noorwegen even naar je toe Nel om te zeggen dat je er weer een schitterende kerstkaart van hebt gemaakt.
    Fijne dag vandaag!
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kerstkaart, Nel en dat gaas in donkerblauw steekt mooi af!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart Nel!!!
    Bedankt voor je deelname aan de Hobbyhome Challenge

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo mevrouw, fijn dat u met deze mooie kaart meedoet aan de challenge bij ons HH-blog..........hihihi, hij is top hoor Nelletje.....ik moest je natuurlijk wél ff officieel bedanken, hihihihihi.
    Liefs Plony.

    Ooooo, nog ff over je blog, het ziet er prachtig uit maar nu je naam in de header staat geef je hem niet meer mee als je bij mij aan de zijkant op het blog staat.....je moet maar even kijken wat ik bedoel dan zie je het wel.
    Verder is ie schitterend!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw Nel wat leuk dat je meedoet met de challeng !!!
    Ga voor je duimen hoor..
    Het is een prachtige kaart geworden helemaal top!

    Groetjes hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, wat een schitterende kaart! Prachtig zijn de blauwe tinten. Leuk staat het stuk jute gaas.
    Bedankt voor het meedoen bij Hobby Home.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen