Volgers

maandag 8 oktober 2012

Kerst

Wat moeten we er nog een hoop maken nu gaat het bij iedereen wel een beetje kriebelen , de kerstkaarten rage ik denk dat ik er nog zeker 50  moet maken, de  één zegt het tegen de ander en dan is het ik wil er wel 10 de ander 20 weer één 10 dus jullie zien denk ik  veel  kerstkaarten voorbij gaan de komende tijd.
Ook de vraag  naar mannenkaarten blijft mij erg in trek.
Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van Hobby Vision maak een kerstkaart in niet traditionele  kleuren.

Ik ga hem gauw op de site plaatsen
Zo  nu maar gauw  aan mijn volgende kaart beginnen ,ik kan jullie vertellen vervelen doe ik me zeker niet  , tot ziens en heel veel groetjes Nel

16 opmerkingen:

  1. Hoi

    Ja het gaat nu echt tijd worden voor de kerstkaartjes vind het altijd wel erg leuk om te doen.
    Dit kaartje ziet er ook weer erg mooi uit
    grappige stempel

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nel,
    Ik kom wel kijken naar je MOOIE kerstkaartjes.....geen probleem en zeker niet met zo'n GEINIGE kerstman ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Nel,
    Wat heb je een leuke kerstkaart gemaakt met de vrolijke kerstman..ik zie ook mooi kant..stempel en ..MOOI..

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is ook al weer zo'n mooie kerstkaart Nel,ja meisje we moeten er aan geloven,ik ben al een eind op dreef,dus dat is wel fijn.
    Ik vind je kaart een beauty
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan me indenken dat er vraag is naar je kaarten, ze zijn altijd zeer orgineel! Ook deze weer, leuke stempel van de Kerstman, mooi kant, papier en mooie combinatie. Ik zie graag je Kerstkaarten voorbij komen hoor!
    liefs hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk toch dat je kaartjes zo gewaardeerd worden. net als deze die je nu hebt gemaakt het is toch een super kaart

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Nel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik denk dat er veel van ons aan de kerstkaarten bezig zijn. Dit is weer een hele mooie Nel!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nel, het is weer geweldig wat een mooie kerstkaart je hebt gemaakt. Ga maar lekker verder en ik zie de nieuwe wel weer voorbijkomen.
    Groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooi kaartje!
    Wat een vrolijke kerstman!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze is ook weer erg leuk hoor Nel! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is weer schitterend geworden Nel, ik vind de digi ook helemaal geweldig die schele kerstman. Een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke en grappige kerstkaart. Ja en zo komt de kerst al dichterbij en gaan we druk aan de knutsel voor de kerstkaarten.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het weer een toppertje mooi gedaan hoor Nel.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen