Volgers

zaterdag 27 oktober 2012

Kerstkaart nr ..........?

Goede morgen Blogmaatjes,
Het is weer weekend en dat betekend knutselen heel veel alleenstaande mensen hebben een hekel aan
het weekend gelukkig ben ik blij dat ik deze hobby hebt dus vervelen nee dat doe ik gelukkig niet en zeuren hou ik helemaal niet van het gaat altijd goed met mij (bijna altijd) zeg ik dan.
Nu even iets over mijn kaart het is weer eens een kerstkaart in de standaard kleur rood-groen


Het plaatje is van Yvonne creations , ik geloof dat  ik het of bij het hobbyjournaal of   bij een boekje dat ik ooit eens gekocht hebt zat.
Ik ga lekker verder met knutselen ik heb een vraagje voor ja jullie raden het al Mannenkaarten , ik ga aan de slag ik zou zeggen tot ziens  groetjes  Nel

15 opmerkingen:

  1. Hoi Nel,
    Kerstkaart nr..... ziet er PRACHTIG uit met dat huisje van Yvonne "in de sneeuw" ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Nel
    Wat zie deze kaart er weer prachtig uit
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk kaartje!
    Het ziet er weer schitterend uit!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi nel
    Leuk kerstkaartje weer in het rood en groen
    En ppfff een mannenkaart altijd lastig
    Geniet van je weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Nel,
    mooi dit kerstkaartje,
    blijft mij toch ook altijd trekken deze kleurtjes!
    en ja een mannenkaart, toevallig ben ik met een aantal "mannelijke" projectjes bezig, je zult het vanzelf tegenkomen op mijn blog!
    Fijn weekend en groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem helemaal super Nel, die kleuren ook zo schitterend. En wat ben je toch een lekker positief mens, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Oma Nel Heel erg leuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is weer prachtig geworden Nel, heel mooi
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Nel,
    Heel veel plezier samen met Plony op de KreaDoe. Ik ga niet.....helaas.
    Voor beursinfo kun je kijken op www.crealies.nl. Linksboven even klikken op beurzen/workshops.....daar zie je waar Annelies op de beurs staat en je kunt daar tevens de beursfolder vinden. Nogmaals heel veel plezier en doe Annelies de groetjes van mij ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Niet alleen je kerstkaart vind ik prachtig, je hebt ook weer een schitterende achtergrond.Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaart Nel.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Nel,
    Wat heb je weer een schattig kerstkaartje gemaakt mooi met al dat rose er bij..ben weer benieuwd naar je-beroemde- mannenkaarten..

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ooooh, wat is dit ook weer een prachtige kaart geworden, Nel. Heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kerstkaart en mooi zo in die traditionele kleuren.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen