Volgers

zondag 28 oktober 2012

Mannen kaart

Gisteren heerlijk aan het knutselen geweest, ook heb ik een aantal foto,s op mijn PC op orde gebracht en netjes op datum gezet ja dat was even een werk maar nu kan ik lekker weer het één en ander makkelijk opzoeken.
Nu de mannen kaart ik hou van oude foto,s en kwam de bakkersfiets weer tegen en dacht ja deze foto gebruik ik nog een keer .
Ook maar weer eens een paar dingen met de cricut gemaakt o.a de  boom en het achtergrondje ik blijf het leuk vinden verder een paar vogeltjes van de Xenos bij een mannenkaart hoeft het nooit zo druk te zijn vind ik ga straks nog even een rondje Blog doen  en zeg maar weer  tot ziens en groetjes Nel

12 opmerkingen:

  1. Hallo Nel

    En alweer een mooie mannenkaart, dat kun jij toch wel heel erg goed. Ik vind die echt zo lastig om te maken dus vind het altijd fijn om bij jou een idee op te doen. Je andere kaarten mogen er ook zijn hoor,het is altijd weer een verrassing want je hebt zoveel verschillende creaties dat het nooit gaat vervelend.
    Fijne zondag, liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen nel,
    Is het bij jullie ook zo'n heerlijk weertje ??
    Mooie mannenkaart heb je gemaakt, leuk plaatje, prima gelukt weer..

    Fijne zondag, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Nel, ja deze fietsen zie je nu ook weer in het straat beeld.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige mannen kaart en leuk plaatje ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Nel,
    nou het is je helemaal gelukt!
    Mooie mannenkaart heb je gemaakt!
    Leuk die bakfiets!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Nel
    Wat een schitterende kaart zo met de bakfiets een mooie here kaart
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje, prachtig gemaakt!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende mannenkaart heb je weer gemaakt Nel, ik vind hem prachtig geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi nel
    Nou je mannenkaart is super goed gelukt ,een leuk plaatje is het ook .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi gemaakt Nel.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje,erg leuk met de bakfiets echte nostalgie.

    Gr Kitty

    BeantwoordenVerwijderen