Volgers

zondag 21 oktober 2012

Mannenkaart

Eerst wil ik mijn nieuwe volger Trijntje welkom heten leuk dat je mijn blog hebt gevonden.
Tjonge wat kan een mens toch schrikken  er vloog  namelijk een reiger tegen mijn slaapkamer raam aan ja dan schrik je even, ik heb namelijk een vijver in de tuin met goudvissen en wat karpers ze krijgen nu honger maar ik ben hem liever kwijt mocht er iemand een tip hebben voor mij om de reiger  uit mijn tuin te houden dolgraag. Daarna ben ik maar even een kaartje gaan maken  om tot rust te  komen .
Het werd deze mannenkaart

Ik had nog een paar van deze plaatjes  , even een achtergrondje een malletje die had ik ook nog een label een paar vlindertjes en klaar is Kees uh ik bedoel Nel Heel veel liefs Nel

19 opmerkingen:

  1. Och Nel dat is toch wat, een reiger tegen je raam dan schrik je je een rotje. Maar ja dat krijg je met vissen in de tuin he. Geen idee hoe je er vanaf komt. Je kan wel een net spannen over je vijver dan kan hij niet bij je vissen.
    Maar je Kaartje is prachtig geworden.En ik hoop dat je er een beetje rustig van geworden bent.
    Lieve groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw kan me voorstellen dat je daar van schrok, een klein vogeltje tegen het raam daar schrik je al van, laat staan een reiger zeg.
    Je kaartje is weer super.
    gr Linda

    Haha gooi wat vissen bij de buren in de tuin, dan gaat die reiger vast daar wel heen LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nel,
    Was dat even schtikken, dat is wel een enorm beest zo'n reiger..was je raam nog wel heel ??
    Mooi kaartje heb je weer geemaakt..

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zal een beste klap geweest zijn Nel, gelukkig is de ruit nog heel. Wat een schitterende kaart een fiets uit de oude doos, alleen
    noemde ze het geen fiets maar een ....
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super gave mannenkaart Nel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi
    Wat een prachtige kaart weer
    Tja die reiger dan schrik je je echt rot
    Hier vloog een keer een duif tegen het raam en toen ik keek zat er gelijk een roofvogel op die hem mee nam.
    We hebben hier vorige week een groot net om de vijver gedaan niet zo mooi maar moet maar even voor de winter hier zitten ze ook de hele tijd .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zal inderdaad wel aangekomen zijn, kan me voorstellen dat je geschrokken bent!

    Ontzettend leuk en mooi kaartje is het ook weer geworden seg!
    tot rust komen heeft je goed gedaan! ;)

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart weer Nel.
    Ik heb een verrassing voor je op mijn Blog staan, kijk maar os je het leuk vindt maar voel je niet verplicht. Het is je van harte gegund!
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij beleeft ook altijd wat hè Nel, haha maar je hebt in ieder geval weer een prachtige mannenkaart gemaakt en dat werd wel weer tijd hè....het was al eventjes geleden.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Nel,
    Je kaart is heel mooi. Ik vind hem supermooi. Ik hoop dat de reiger niet heel je vijver leeg vreet, zou zonde zijn. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kan me voorstellen dat je schrikt als zo'n reiger tegen je raam vliegt Nel. Maar een goede tip om hem uit je vijver te houden, helaas die heb ik niet voor je. Toen ik nog in NL woonde had ik ook een grote vijver. En had ook regelmatig een reiger op bezoek. Heeft dus ook lekker kunnen snoepen in die tijd.
    Maar nu naar je kaart. Die is helemaal geweldig. Leuk zo'n plaatje van een ouderwetse fiets. Er is vast wel een man die blij zal zijn met zo'n creatie.
    Groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt een hele mooie mannenkaart Nel.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oeps wat zal jij geschrokken zijn Nel. Vraag het nu even aan mijn zoon Dani en die zegt dat het helpt als je nepreiger in de tuin bij de vijver zet of kippegaas over de vijver heen liggen. Ja weet niet of het waar is maar hij zegt het. Dus wie weet het proberen waard. Wat heb je weer een prachtige mannenkaart gemaakt Nel, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je zou er een kippenvel van krijgen als je zo schrikt van meneer de reiger, en ze zijn zo groot ,wat zal jij geschrokken zijn Nel, maar je kaart heeft er niet onder geleden hoor,hij is weer prachtig.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Nel wat een schitterend kaartje !!

    Fijne dag,

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is dat schrikken zeg wel een mooie kaart gemaakt en ook erg mooi plaatje.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen