Volgers

woensdag 3 oktober 2012

Meisje met de blauwe hoed

 Wat een snert weer is het lekker om te knutselen.
Vandaag geen kerst maar weer iets in de vintage styl.
Ik heb gekozen voor een stempelafdrukje , vraag me niet hoe ik er aan kom want dat weet ik echt niet meer.
Ik heb hem ingekleurd met Derwent en ik moet zeggen ik ben er wel tevreden over al ben ik geen ster in kleuren maar zoals veel maatjes zeggen blijven proberen en dat is wat ik gedaan heb.
De grote bloem in de linker hoek heb ik zelf gemaakt volgens een filmpje van you tube een paar bloemen uitstansen  nat maken in elkaar knijpen  open  vouwen en dan maar weer stapelen.
Zo een bloem maken is erg leuk om te doen.
Verder een nieuwe mal van Joy gebruikt wat  plakparels van de Action nog een paar anderen bloemetjes de blaadjes gemaakt met de cricut en klaar is je kaart .
ik hoop dat jullie hem leuk vinden en heel erg bedankt voor de leuke reactie,s bij mijn vorige kaarten ik vind het erg leuk om ze te lezen, groetjes Nel

18 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje Nel!
    En de bloem vind ik helemaal geweldig!!

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Nel,
    Je kaartje is weer prachtig hoor,mooie bloem en..mooi ingekleurd...TOP

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een schitterend mooi kaartje
    en super mooi ingekleurd

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje is dit weer Nel
    Je hoekjes zijn erg mooi.

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nell, wat een schattige kaart in zo mooie kleuren die prachtig bij elkaar passen. De Joy mal is echt top, daar ga ik denk ik ook maar voor sparen!!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Nel,

    Wat leuk dat je mee doet met de Challenge..en..ben erg benieuwd wat je gaat maken..

    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het meisje met de blauwe hoed ,ik moest gelijk terug denken dat fdat op de tv is geweest met Andre van Duin Jenny Areyan en Huib Royaards,misschien weet jij dat ook nog wel,zij had ook zo'n hoedje op,ik vind je kaart prachtig Nel.
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel mooi kaartje, leuk verwerking van je bloemen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou Nel hij is prachtig in gekleurd niets op aan te merken, en een prachtig geheel zo.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje. heel romantisch! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Nel!
    Ik vind het een plaatje! Heel mooi en je details zijn super!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldiggggggg Nel en die bloemen......ik ook ik ook ik ook, hahahaha.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Nel,wat een prachtige bloem heb je gemaakt,hij past perfect bij de rest van je mooie kaart.Lieve kleuren heb je gebruikt,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Nel

    Je hebt weer een prachtige kaart gemaakt, mooi ingekleurd hoor. Die bloem heb je mooi gemaakt, alles past goed bij elkaar.
    Liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart en de kleuren ook zo mooi.
    Stempel ook erg mooi ingekleurd.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart Nel,lief dat meisje,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtige kaart in mooie kleuren en een hele leuke afbeelding erop!! Ook prachtig gekleurd!! Je zelfgemaakt bloem is ook super gelukt!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen