Volgers

vrijdag 19 oktober 2012

Prettige Feestdagen.

Vandaag eerst maar eens lekker even mijn huisje gedaan,dat moet je toch ook bijhouden,daarna de boodschappen gehaald en ja wat ga je dan doen .
Even lekker knutselen, wat ik me afvraag hebben jullie nu ook zoveel rommel als je met een kaart bezig bent.
Nou ik wel , maar als de kaart klaar is ruim ik het wel weer allemaal.een frisse start voor de volgende kaart.
Ik heb maar weer een kerstkaart gemaak lekker in mijn lievelingskleurtje.

Is het geen schatje en natuurlijk weer de vraag wat vinden jullie er weer van.
Heel veel liefs Nel en nog een hele fijne avond

21 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje! De kleur is heel mooi!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nel,
    Het is WEL een schatje in dit MOOIE blauw ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nel,
    Prachtig blauw kaartje heb je weer gemaakt..mooi...

    Fijn weekend, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Of ik rommel heb met 1 kaart, meisje het lijkt wel of er een bom is ontploft,je begint netjes, maar hoe verder je met je kaart bezig bent je gaat steeds meer overhoop halen,dus Nel je bent niet de enigste hoor!!,je hebt weer een prachtige kaart gemaakt. Héél mooi in het blauw.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kerstkaartje heb je weer gemaakt Nel. En eh wat de rommel betreft na het maken van een kaartje praat me er niet van, ik doe het in de huiskamer en ruim net zoals jij alles weer op als ik klaar ben.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat heb ik ook altijd Nel. Lekker de hele tafel vol met van alles en nog wat. Maar als ik een kaart af heb, is het ook zo weer opgeruimd.
    Maar je hebt weer een schitterende kaart gemaakt. Ga zo maar lekker door.
    Groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nel wat een prachtige kaart. En rommel haha nou dat is het altijd hoor. Ik laat meestal alles op tafel liggen (natuurlijk niet de rommel die weggegooid kan worden, maar wel al mijn papier e.d ligt allemaal op en om tafel en dat blijft daar liggen kan ik zo weer met de volgende verder) Dus......... altijd rommelig, maar ja zo lang ik er zelf geen last van heb hihihi.

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Nel,
    wat een mooi kerstkaartje is dit!
    ook diemet de ster is mooi!
    Het vintage kaartje vind ik helemaal geweldig!
    Groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Nel, heeeeel mooi en natuurlijk in je favoriete kleur. Wat dat rommel maken betreft.........IK doe dat niet hoor maar dat weet je.....whahahahaha.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ojaaaaaaa hij is weer helemaal leuk
    gr linda

    en wat die rotzooi betreft als je een kaart maakt, ook herkenbaar, de hele tafel ligt dan vol, maar ik knutsel in de huiskamer dus ik moet ook alles weer opruimen hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi gedaan Nel, ik vind blauw perfect voor een kerstkaart.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een prachtige kerstkaart Nel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schiiterende kerstkaart oma Nel. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi kaartje, Nel1 Prachtig dat blauw met de witte swirls en de kleine glinstertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw..wat een prachtig kaartje! En rommel....? Ja dat heb ik nu ook, de hele eetkamertafel vol, alles komt uit de kast! En ik ruim ook alles eerst op voordat ik aan een nieuwe begin, anders zie ik door de bomen het bos niet meer.....
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart en de kleuren ook zo prachtig.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Nel
    Wat een prachtige kaart
    mooie kleur
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een onwijs schattig kaartje!!

    En ja, na elke kaart is het weer een rommeltje op de hobbytafel! Ik ruim het ook elke keer weer op, anders zie je op een gegeven moment door de bomen het bos niet meer!!

    Je maakt geweldig mooie creaties!! Complimenten!!

    Liefs Emmy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart in een prachtige kleur een toppertje.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig, sfeervol kaartje Nel!! Mooi!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen