Volgers

maandag 22 oktober 2012

Puntkaart

Zo mijn bestelling van de roosjes die wij gebruiken heb ik eindelijk kunnen plaatsen wat is het erg als je steeds je internet kwijt bent, dat kan wel eens gebeuren, maar maatjes ze komen er  misschien  volgende week  aan.
Ik zag op een braderie bij ons deze puntkaart staan ik vond het een leuk idee.
Een heel eenvoudig malletje maar toch erg leuk .

Heel zacht roze een leuk achtergrondpapiertje van de Action  wat kleine frutseltjes  en op naar de volgende kaart ,ik moet zeggen het gaat heerlijk op het ogenblik.

Groetjes Nel

18 opmerkingen:

  1. Hoi Nel

    Super mooie kaart wat een leuk model zo,n punt kaart .en wat een lieve kleurtjes heb je gebruikt.

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk modelletje Nel!!! En wat heb je Tilda mooi ingekleurd. Heb je dat met potloden gedaan?
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi en lief kaartje, erg mooi model

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn voor je dat het zo lekker gaat. Je kaartje is weer super leuk Nel.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nel,
    Wat een mooi model kaartje en de Magnolia..die is weer super ingekleurd..WOW..

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief schattig kaartje, is er ergens een patroon van dit model te vinden, want hij is wel heel erg leuk.
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart en ook een erg leuk model zeg.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zeker een leuk idee Nel. En jij hebt er weer iets moois van gemaakt.
    Groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart Nel! Als het zo heerlijk gaat, houden zo zou ik zeggen!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk model. Ik vind hem leuk! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Noem het maar eenvoudig Nel, ik vind het helemaal super dit modelletje en wat heb je er een prachtige kaart van gemaakt. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een topmodelletje,je kaart dan hè Nel,mooi gekleurd,leuke stempel hoor!!.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Nel
    Wat een leuke kaart
    Groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi Nel,
    wat een leuk modelletje kaart heb je gemaakt!
    Ook de kleuren vind ik prachtig mooi stempeltje ook!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Nel

    Het is je van harte gegund, fijn dat je er blij mee bent.
    Je laatste kaart is weer een schatje en wat kun jij goed inkleuren zeg, je hebt het al helemaal onder de knie!
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterend puntkaartje dat heb je heel mooi ingekleurd Nel
    Ik lees net dat het internet er bij jou ook steeds uitlag heb je ook ziggo.
    Groetjes Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is dit een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen