Volgers

donderdag 11 oktober 2012

Vintage Kerst

Vandaag voor de liefhebbers van  vintage heb ik  deze kaart gemaakt
Ik heb nu echt de smaak weer  te pakken en zit weer helemaal in het vintage gebeuren,dat kan ook niet anders ik zie zoveel mooie vintage kaarten de revue passeren dat ik echt niet achter kan blijven.



Ik moet ook zeggen dat ik het erg  leuk vind .
Het achtergrond papier is van de Action
De leuke kerstboom is dacht ik van Memory box
Het hoekje van Joy en natuurlijk  mag  er geen steentje en een strikje ontbreken ja dat hoort bij vintage is mij verteld.
Ik ben weer erg benieuwd wat jullie er van vinden echt ik lees julie reactie,s  echt  allemaal.
Heel veel groetjes en veel liefs   Nel.

20 opmerkingen:

  1. Hello Nel,
    Ik heb weer wat geleerd (daar ben je nooit te oud voor toch) toen ik las dat er bij een vintagekaart een steentje en een strikje hoort. Ga daar voortaan eens opletten (haha)
    Maar jij hebt er weer een prachtige kaart bijgeplaatst.
    Lekker doorgaan!
    Groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke vintage kaart! De mooie kerstboom staat heel goed op je kaart!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige details, volledig af! Een heel geslaagde kaart Nel!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is weer super. Heel gaaf gedaan. Moet ook weer gauw een keer naar de Action, leuke spullen hebben ze daar hè. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nel,
    Mooi hoor je Vintage kerstkaart en inderdaad daar van alles op en aan.. heel mooi kaartje hoor..LIEF

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje nel
    supers hoor

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is echt super geworden Nel, ja ik hou ervan. Je hebt er een schitterend kaartje van gemaakt. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt helemaal gelijk Nel.de mal is van Memorybox,mooi zijn die hè,ze zijn zo fijntjes. Je hebt weer een prachtige vintage kerstkaart gemaakt. mooie blauwe kleuren.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw wat een geweldig mooi kaartje
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Nel

    Geweldig je vintage kaart erg mooie stans van de kerstboom.

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is weer beeldschoon Nel.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. WOW Nel ik heb met heel plezier je wat een prachtige kaarten weer bewonderd. Mijn complimenten hoor.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige vintage kerstkaart met mooie details. Ik maak vaak vintage kaarten maar ik heb nog nooit gehoord dat er een steentje op moest, ik ben vandaag weer wijzer geworden ;)).
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaart,lief plaatje,mooi papier.
    Geweldige details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. dank je wel Nel voor je reactie.
    je hebt een mooie vintage kaart gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Nel

    Weer een mooie kaart gemaakt zie ik, Vintagestijl, helemaal prachtig. Je hebt mooie mallen gebruikt en ze komen zo mooi uit.
    Mooi kaart Nel.
    Fijn weekend, liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je stapeltje kerstkaarten groeit al Nel! En ze zijn allemaal even mooi.
    Trouwens: Vintage is helemaal mijn ding, dus ik geniet van je kaarten.
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schattig kaartje heb je weer gemaakt, Nel!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterend vintage kerst kaart, echt mooi gedaan hoor.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen