Volgers

zondag 14 oktober 2012

Vintage Meisje

Bij mijn vorige vintage kerstkaart zei ik al dat ik de smaak van vintage weer te pakken heb.
Ik hou  van afwisseling maar ik vind dit ook erg lief.
Ik heb gekozen voor de kleur roze en bruin.

Het achtergrond papier is van de boekenvoordeel .
Het stempeltje heb ik wat vergoot en dit heb ik van een  heeeeeel lief hobbymaatje gekregen , ik had hem al een tijdje in mijn bezit maar kwam hem van  de week weer tegen en Nel was helemaal verliefd er op.
Het bloemetje heb ik gehaakt toen ik op vakantie was in Italië
Een paar bloemetjes, een vogeltje , een label en een strikje en de kaart is klaar.
Allemaal nog een fijne zondag en ik ga toch nog maar een kaartje maken het is er tenslotte weer vcor,
Heel veel liefs en groetjes Nel

21 opmerkingen:

  1. Wauwwww, wat een schatje!!!!!!!! Mooi die combinatie bruin/roze, mooi opgebouwd ook je kaart!!!!
    Ga maar lekker verder knutselen hoor, het is binnen beter dan buiten!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nel,
    Wat een superlieffff kaartje...mooie kleuren, lief stempeltje, super leuke details..TOP

    Fijne zondag, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik houd ook van afwisseling :) Mooie kaart, ik ben dol op deze kleurcombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel erg mooi je kaartje nel

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je een mooie kaart gemaakt en wat heb je de hoekjes creatief gebruikt!!! Geweldig...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is je kaartje mooi geworden Nel, en wat een leuke kleur, ik heb ook z n stempeltje uit deze serie wat zijn ze leuk he.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is de derde keer dat ik het probeer Nel,ik krijg mijn berichtje niet geplaatst,wat raar ooo dat google,je hebt weer een prachtige vintage kaart gemaakt,ik vind de kleuren prachtig.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je kaartje ziet er prachtig uit, hele mooi details

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Nel,
    Blijf jij voorlopig nog maar lekker verliefd, want als je dan van dit soort MOOIE kaartjes blijft maken ☺☺☺.....is het zeker een plezier om terug te komen.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie vintage kaart en ik houd ook van vintage! Wat een schattige stempel en wat een leuk idee met het roosje op haar hoed! Ook een mooi gehaakte bloemetje! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw Nel ik vind hem helemaal super geworden, zo mooi dat roze met bruin en dan dat meisie zo ontzettend lief. Ik vind het een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super mooie kaart!
    Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is mooi Nel! Prachtige kleurencombinatie en erg mooie details!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is weer een plaatje van een kaart Nel.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg mooi kaartje weer!!!
    Mooi papier en leuk afdrukje!
    Ik heb dit stempeltje ook liggen maar nog nooit gebruikt (schaam schaam) maar als ik deze creatie zie zal ik dat dringend eens moeten doen!!!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lief, zoet kaartje, erg mooi gedaan met de kleurencombinatie, mooi ingekleurd en alle "frutseltjes"die erbij geplaatst zijn, leuk zo'n gehaakt bloemetje, ik hou wel van dit soort kaarten hoor!
    En ja Nel, inderdaad heeeel erg leuk om een blog te hebben en al die lieve reacties te lezen, jij ook nog bedankt daarvoor.
    Liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterende kaart Nel.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. schitterende vintage kaart Nel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige vintagekaart Oma Nel. Heel erg mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen