Volgers

woensdag 31 oktober 2012

Warm Winter Wishes

Yes een kerstkaart we gaan gewoon door want we zijn er nog lang niet,ik heb vandaag  het hoekje van Joy uitgestanst in glitterfoam, ik moet zeggen het staat erg leuk.
Als je van bling bling houdt tenminste  en van tijd tot tijd vind ik het wel erg leuk.



 Eigenlijk een heel gemakkelijk kaartje  nl   twee hoekjes van foam  de kerstbomen en de kerstster zijn stickers alles komt bij de Action vandaan  ik geloof dat ze mij daar al herkennen ihihi, morgen ga ik lekker met Plony naar de beurs  dus morgen niet knutselen maar shoppen ,heel veel groetjes  Nel

21 opmerkingen:

  1. Het staat gelijk heel sjiek met die glitter hoekje Nel erg mooi.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi met die glitters past toch super voor de kerst .
    Veel plezier morgen ,ik ga zondag .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lekker blingbling kaartje. Ik vind hem mooi! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterende kerstkaart Nel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend mooi kaartje!
    Prachtige kleuren en details!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja hoor, ik houd op z'n tijd ook wel van bling! Mooi is dit, echt een prachtkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem weer prachtig geworden Nel, super is die, ik hou er wel van dat glitterfoam, had dat eigenlijk nog nooit gezien, moet ik ook maar eens kijken waar ik dat kan krijgen. Een Action hebben we helaas niet bij ons. Ik vind je kaart schitterend. Veel plezier morgen op de beurs, geniet ervan.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is ie weer gaaf Nelletje!!!!Een beetje bling is best grappig en zéker bij een kerstkaart is het wel gepast toch????
    Lekker shoppen morgen......ik heb er zin in!!!!! Tot morgen en....ik heb een lijstje gemaakt hoor, hihihi.
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Nel,
    Wat zullen julli weer veel plezier hebben en...lekker kunnen shoppen..
    Je kerstkaart is weer mooi hoor, ik hou wel van dat glitter...en ja..de Action, als we die toch niet hadden..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk kaartje Nel.

    groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart en veel succes op de beurs ga zelf ook donderdag.
    groeten en wie weet tot op de beurs.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is dit een schitterende kaart.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Nel
    Wat een mooie Kerstkaart, ik hou er wel van om op een Kerstkaart wat bling bling te zien, gezellig toch?
    Wat zullen jullie morgen samen veel plezier hebben en vooral ook lekker shoppen,heerlijk. Geniet er lekker van, fijne dag, liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Nel
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt
    Veel plezier vandaag op de beurs
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beetje late reactie heeft met de p.c te maken,bedankt voor je berichtje op mijn blog en op het blog van Loes kun je het vinden blog heet Scrapaloes succes groetjes Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart OMA NEL. Heel mooi gemaakt. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die mal van Joy is werkelijk prachtig Nel. Denk dat ik die ook maar eens ga aanschaffen. Toevallig was ik tijdens mijn vakantie in NL ook bij de Action en heb daar natuurlijk ook weer het een en ander meegenomen. Een mens heeft nooit genoeg (haha).
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen