Volgers

maandag 29 oktober 2012

Zeg het met bloemen

Hallo Allemaal,
Wat is het toch koud bah ik heb liever de zomer, maar ja  wat doen we er aan.
Knutselen  lekker kopje thee er bij en hopen dat het internet het blijft doen want daar word ik wel eens hopeloos van .
Vandaag maar weer eens iets anders een bloemenkaart voor de dames en dat er bloemen op staan dat kunnen jullie wel zien.
Ik heb een doos met kant en klare mallen ik maak wel eens iets en denk nee dat is het niet maar ik bewaar het meestal wel ,hier van alles wat gevonden in de doos en wat een gemak kan je er dan van hebben.
Wat voor kaart het is ja weet ik niet Vintage   , Nostalgie of Brocante ik vind hem best wel leuk en jullie wat vinden jullie er weer van heel veel liefs Nel

14 opmerkingen:

  1. een prachtige bloemenkaart Nel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Nel
    Een mooie Bloemenkaart
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart is dit Nel.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart weer.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou de kaart is inderdaad prachtig. Heel mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk vrolijk als tegenhanger voor het sombere weer,Nel.lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Nel wat vind ik dit een schitterende kaart geworden, zo mooi met die kleuren, een toppertje vind ik het.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bloemen doen het altijd goed Nel! Heel geslaagd kaartje!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Nel,
    best leuk?
    das wat flauwtjes uitgedrukt!
    Ik vind hem supermooi!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind hem prachtig met al die bloemen
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach, wat maakt het uit wat voor "naamkaartje" je de kaart geeft, het is een leuke kaart, en bloemen zijn voor bijna alles wel geschikt toch?
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een schitterend kaartje
    Fijne dag.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Nel,
    Vandaag maar eens de tijd genomen om bij een paar trouwe maatjes op bezoek te gaan en te kijken wat ze de laatste weken gemaakt hebben. Dus ben ik nu even bij jou. En als eerste zie ik een prachtige kaart met bloemen. En het maakt mij helemaal niet uit welke titel je er aan wilt geven. Het is een plaatje!
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen