Volgers

zondag 11 november 2012

65 jaar

Hallo allemaal, vandaag heb ik twee kaartjes gemaakt de vraag een dame 65 jaar niet te veel bombarie maar toch moet het iets hebben.
Ik heb deze kaart dus eenvoudig gehouden, wat ik steeds zo leuk vind om zelf de bloem te maken in dezelfde kleur als de achtergrond.
De  mal heb ik gemaakt met de cricut.

Ik was toch bezig en dacht nog maar even een eenvoudige zoals juliie zien dezelfde mal
maar toch anders ook een bloem in dezelfde kleur als de achtergrond alleen is deze bloem van Crealies.
In het midden kan dan nog een leeftijd geplakt worden.
Dit was het weer voor vandaag maar ik ga nog even verder met knutselen heb er weer zin , heel veel liefs Nel

19 opmerkingen:

  1. Hallo Nel

    Je hebt weer lekker je best gedaan en je opdracht is perfect gelukt. Niet te druk maar ook niet te saai of te weinig. Mooie kleuren gebruikt, mooie mal en prachtige bloemen!
    Fijne zondag, liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Nel, Ik vind het een plaatje. romantisch hoor! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nel,
    Schattig kaartje heb je gemaakt..mooi in het rose en erg leuk de bloem die je hebt gemaakt..mijn complimenten..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Nel, je hebt weer een super mooie kaart gemaakt. Zal da jarige vast en zeker blij mee zijn.
    Fijne zondag verder.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Nel,

    Een prachtige kaart met lekker frisse vrolijke kleurtjes.

    groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Nel wat een prachtig kaartje!!!
    Heel mooi gemaakt hoor!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het weer een prachtig kaartje geworden Nel, heel mooi die kleuren en prachtige details. Een toppertje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo zo ,mevrouw Nel,deze kaarten zijn zo mooi,ik ga bijna u tegen je zeggen,wat een plaatjes zeg,je bloem schitterend,die dame van 65 zal blij verrast zijn. Fijne zondag nog
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Nel
    Een prachtig kaartje
    Mooie kleuren
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje Nel!
    Mooie bloem!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie kaart! Mooie kleuren en wat een mooie mal, ook de bloemen zijn prachtig! Een chique geheel Nel! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Nel
    Een prachtige kaart weer .mooie kleuren ook
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart met mooie kleuren, je bloemen zijn ook erg mooi.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Nel,
    Wat een LIEF kaartje voor die dame van 65jaar ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er weer prachtig uit Nel.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart Nel maar rose is bij mij al snel schitterend toch???? Heel leuk gedaan maar ik heb nog een vraag.......begrijp ik het nou verkeerd of was het de bedoeling dat je ons 2 kaarten liet zien in dit bericht????? of heb je de andere stiekum bewaard voor morgen, hihihi.
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een supermooie kaart !!

    Lieve groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen