Volgers

vrijdag 16 november 2012

Groot Nieuws

Hallo allemaal vanavond hoorde ik van een blogmaatje dat ik de Candy bij Ghea hebt gewonnen, ik heb de hele dag vistite gehad tot 12 uur dus ik kon niet reageren oh wat is dit spannend en wat ben ik er blij mee ik heb echt zitten duimen en ja hoor ik heb hem Ad de man van Ghea heeft mijn naam getrokken , bij deze Ad heel erg bedankt wat hebben jullie mij gelukkig gemaakt,alleen moet ik mijn e-mail adres opgeven maar kan van de zenuwen haar e-mail adres niet vinden heel veel groetjes en nogmaals bedankt   NEL

13 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd wijfie met deze gewonnen candy bij Ghea, haar Ad had een gouden hand voor jouw, ik hoop dat je er héél veel plezier van mag hebben en dat wij mogen zien wat je met de prachtige prijs gaat maken.
    Een dikke knuffel van mij ik gun het je van harte.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd Nel met je gewonnen candy
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte en veel plezier met je candy.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal super hé Nel ik zag het bij Ghea. Gefeliciteerd met het winnen van deze supercandy en heel veel plezier ermee.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw..geweldig!
    Gefeliciteerd...........
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je candy!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk, Nel. Gefeliciteerd en veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat ontzettend leuk Nel. Van harte gefeliciteerd. Hoop dat je intussen wel het mailadres van Ghea hebt gevonden. Ben natuurlijk ook weer erg benieuwd naar de nieuwe creaties die je met je prijs gaat maken.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig Nel... Gefeliciteerd en heel veel plezier ermee

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk voor je Nel!!!! Gefeliciteerd hoor...en zou het dan echt zo zijn dat ieder krijgt wat hem toekomt??? ;-)
    Lekker genieten er van meid...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw ik zie nu pas wat het is!!!!! Lekker oefenen hoor want het is zó leuk...
    Nu dan maar een knuffel van mij...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je prijs hoor en veel succes ermee.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen