Volgers

vrijdag 2 november 2012

Hanneke Gefeliciteerd

Zondag j.l was Hanneke van Hobbyhome jarig en de vraag was maak voor haar en kaart en stuur hem anoniem op naar Hanneke zij kon kiezen welke de mooiste was en kon je een prijs winnen.
Dit was mijn inzending.

Helaas zat ik niet bij de top 3 maar ik vond het reuze leuk om te doen en de kaart is  haar van harte gegund, Hanneke ik hoop dat je er toch blij mee bent ja nu mag je dus weten van wie de kaart afkomtsig was. Heel veel groetjes Nel

21 opmerkingen:

  1. Hoi Nel,
    Je hebt een PRACHTIG kaartje gemaakt voor Hanneke ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo wauw wat prachtig gemaakt .
    Erg leuk model .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige creatie Heel mooi gemaakt Oma Nel. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is inderdaad een prachtcreatie! Je mag er fier op zijn Nel!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zat deze niet bij de top drie??Ik vindt het een plaatje,heb je die bloemen nu op een cirkel geplakt of is dit anders gedaan? Mooie blaadjes en sprietjes zitten er op,ik vindt hem héél mooi,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Nel, mooi in een kleur en zo lief! Daar zal ze vast blij mee zijn geweest, jammer dat je geen prijs had maar voor mij ben je nummer 1 met deze kaart hoor!~
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Nel
    Wat is dit een prachtige kaart
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wauw Nel, wat ontzettend jammer, want ik vind hem toch zo ontzettend gaaf gemaakt, wat een toppertje, zo'n schitterend modelletje ook.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie kaart
    dat deze niet bij de top 3 zat is onbegrijpelijk
    heel erg mooi gemaakt

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Nel, via via kom ik op je blog en zie dan deze schitterende kaart, voor mij echt een nr 1 hoor.
    Ik ga je volgen zodat ik meer mooie dingen bij je kan gaan bewonderen.
    Fijn weekend, Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Snap niet dat je hiermee niet gekozen werd, want wat een beeldschone kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je dit ontzettend creatief gemaakt Nel!!!! Hoe bedenk je zoiets...hij is prachtig en ook al stond je niet op nummer 1, ik weet zeker dat iedereen blij zou zijn met zo'n kaart en Hanneke zéker ook..
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi Nel,
    lief dit kaartje!
    Wat een bijzonder model,
    met een prachtplaatje!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind je kaartje echt beeldschoon Nel, jammer dat je niet in de top 3 zat.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende kaart! Het plaatje is ook zo mooi! Knap gedaan!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Nel,
    Wat een mooie,aparte kaart heb je voor Hanneke gemaakt..daar mag je trots op zijn..super..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig kaartje Nel!!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nou Nel, zo'n schitterende kaart mag je ook naar Noorwegen sturen hoor. Ik vind hem helemaal geweldig.
    Groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen