Volgers

dinsdag 20 november 2012

Het resultaat

Eindelijk is het zover mijn kerstdorp is klaar wat een werk maar eigenlijk wist ik dit wel.
Maar de ene keer gaat het makkelijker dan de andere
Hier een aantal foto,s en ik moet zeggen ja ik ben wel weer trots op mezelf heb het toch weer voor elkaar gekregen.

Haven met er achter de kade

De schaatsbaan niet klaar

Haven in een verder  stadium
Trouwkapel met aan de zijkant een brandend huis

Het brandende huis met de brandweer in aantocht
De bruiloft met gasten en een echt fonteintje er voor
Het eindrusultaat  er komen andere foto's want ze zijn niet naar mijn zin dus even overmaken maar mijn camera was weer leeg maar dan hebben jullie nu een voorstelling hoe het is geworden. 



En dan nu heerlijk aan de knutsel kaarten enz maken  groetjes allemaal  NEL

17 opmerkingen:

  1. Hoi Nel,

    Ongelooflijk wat een werk, wat een klus..kanp dat je dit allemaal weer voor elkaar getoverd hebt..en het is Schitterend...WOW..complimenten...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zal dat ontzettend gezellig bij jou zijn, al die lichtjes sávonds maar wowww wat een klus iz dat zeg, je lat hem extra lang staan zeker dat is genieten.
    Ben benieuwd naar de nieuwe foto's
    Lieve groet, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik begrijp nu dat je er wel een beetje tegen op zag Nel, wat een heidens karwei is dit geweest, maar boven is er weer één héél trots op je hoor,je hebt het toch maar mooi voor elkaar.
    Wat zal het gezellig bij je zijn als alles brand enz.
    Prachtig is het kerst dorp.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi geworden Nel!
    En inderdaad een hoop werk zo te zien!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend Nel, wat een werk en tijd zal je er ingestoken hebben, maar het loont de moeite, heel mooi!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een werk, maar het ziet er schitterend uit. Wat zal dat 's avond leuk zijn! groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hallo nel
    ja het is een heel karwei
    weet er alles van
    daarom zet ik dit jaar mijn dorp niet op
    heb al genoeg rommel van de vloer gehad
    maar bij jou ziet het er leuk uit hoor

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wohhhh wat een werk maar het ziet er allemaal prachtig uit en voorlopig kan het lekker blijven staan en kan je er heerlijk van genieten .

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wauw Nel wat is dit schitterend zeg, wat een werk maar wat een super gezicht, ik vind het helemaal prachtig. Wat zal dat gezellig staan in je huis. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Allemachies wat een klus.......dapper dat je het wéér hebt geflikt hoor meis!!!!! Wat zal dat weer gezellig zijn in de kamer, al die leuke lampjes die hun gezellige licht verspreiden! TOP!!!! En nu weer aan de kaarten!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw heel mooi maar wat een werk zal dat geweest zijn
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou Nel, ik kan me levendig voorstellen dat het een heel werk is. Maar je mag trots zijn. Het ziet er geweldig uit. Nu wordt het genieten!
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Nel,
    Jeeeeeetje wat een KARWEI. Zo breng jij toch wel lichtjes in de duisternis ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauwww Nel wat mooi!!! Dat het een hoop werk is geloof ik graag, maar het resultaat is dan ook geweldig mooi e nu er lekker van genieten

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ziet dat er prachtig en gezellig uit, veel werk hoor maar zeker de moeite waard en erg leuk om elke dag naar te kijken.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oooh Nel, wat ziet dit er sprookjesachtig mooi uit! Super gaaf, joh!

    BeantwoordenVerwijderen