Volgers

donderdag 29 november 2012

Kerst Kerst Kerst

Kerst en nog eens kerst  dat is wat  we nu heel veel zien .
Vandaag heb ik eindelijk de laatste kaarten klaar van een opdracht die ik kreeg. Ik had wat kerstkaarten verkocht en daar zat één rood-witte kaart tussen en degene wie deze gekocht had blijkt helemaal gek te zijn van Rood-Wit  of Wit -Rood
Ik kreeg dan ook de vraag van elk 6 stuks. Maar toch als je allemaal dezelfde kaarten moet  maken is de lol er gauw af vind ik,ze zijn toch wel iets anders zoals b.v. andere plaatjes  maar  ik kan zeggen ik ben blij dat ze af zijn . dit zijn de voorbeelden.



Het zijn allebei trapkaarten of vouwkaarten hoe noem je ze.
Ik ga ze niet alle 12 er op zetten want ze zijn toch bijna gelijk. ik zou zeggen tot ziens en de volgens kaart wordt niet Rood - WIT      hahahahahhh Groetjes Nel

19 opmerkingen:

  1. Hoi Nel,
    Ze zijn wel heel erg mooi hoor...maar ik kan me voorstellen om allemaal dezelfde te maken, dat het niet echt leuk is...
    Maar de klus is geklaard en nu mag je weer lekker verder..met je eigen kaarten..ben benieuwd...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja nel ik ken dat probleem ook
    maar goed ze zijn leuk hoor

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker klaar hoor Nel, ze zijn keigaaf geworden dus dan kan je met een gerust hart aan iets anders beginnen. En ik weet wat je bedoelt, steeds volgens opdracht werken komt je neus uit op een gegeven moment.....doe maar weer lekker je eigen Nellie-ding!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kan me voorstellen Nel dat de lol er snel af is als je 12 van diezelfde kaarten moet maken, maar ze zijn wel helemaal super geworden, ik vind ze echt prachtig. Maar goed je bent nu klaar en kan weer lekker je eigen ding doen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze toch héél prachtig geworden Nel, ook al ben jij de kleuren rood/wit een beetje zat, lekker meis, als je je kaarten kan verkopen, kan je zelf weer nieuwe spulletjes aanschaffen, tenminste zo doe ik dat altijd.
    ik ben benieuwd wat je nu gaat maken.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten Nel.
    En allemaal de zelfde kaarten is niet zo leuk maar het gaat wel lekker snel.
    Met de KK doe ik het altijd in series van 5 met de gewone kaarten doe ik dat nooit.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaarten en leuk ook zo die modellen. Leuk ook dat je je kaarten kan verkopen.
    groeten LEnie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn prachtig Nel
    Hihihi...ik kan me goed voorstellen hoor dat je even geen rood/wit meer kan zien.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Nel,
    Je hebt flink productie weten te draaien ☺☺☺.
    Het zijn wel hele MOOIE kerstkaartjes voor de verkoop.
    Toch kan ik me voorstellen dat het maken "in serie".....ietsje minder leuk is.
    Wat ga je nu voor LEUKS maken?
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nel ze zijn prachtig
    Ik kan voorstellen na een paar keer de zelfde kaarten te maken dat het dan niet leuk is
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende plaatjes Nel. Je mag met recht trots zijn. En ik lees dat je er dus 12 hebt gemaakt. Nou, je bent lekker bezig geweest hoor.
    Wens je alvast een goed weekend.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Rood en wit waar pit in zit!
    Super gedaan Nel, ik vind ze geslaagd hoor!
    xxx Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele klus, maar wat zijn ze mooi geworden, Nel!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. 2 schitterende kerstkaarten Nel.
    heel mooi gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Veel werk zal dat geweest zijn, maar wat zijn ze mooi en netjes afgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Nel

    Ik ben weer terug van een heerlijke vacantie eb heb hier mijn ogen weer uitgekeken. Wat ben je lekker druk bezig geweest en wat heb je veel mooie creaties gemaakt, prachtig.
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen