Volgers

dinsdag 13 november 2012

Kerst

Vandaag heb ik echt een nieuwe kerstkaart gemaakt, met nieuw bedoel ik echt een nieuwe en geen kaart 2 keer.
Ik heb per abuis 2 keer dezelfde kaart geplaatst en het leuke is, niemand heeft gezegd Nel deze heb je toch al een keer neergezet, één ding vind ik erg leuk op alle 2 de kaarten heb ik echt van verschillende mensen ook soms dezelfde leuke reactie,s gehad is het een mop of niet.
Het gaat om de kerstkaart met het huisje er op het plaatje van Yvonne.s

Dit is de nieuwe met een labeltje dit keer Ook wil ik jullie heel erg bedanken voor de leuke reactie's op mijn vorige kaarten..
Natuurlijk zie ik graag weer jullie reactie's  tegemoet ,veel liefs Nel

15 opmerkingen:

  1. je kaartje ziet er weer super mooi uit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Nel,

    Je had ons gewoon gefopt Nel..even kijken of wij wel opletten en nee..dus..haha..
    Deze nieuwe is erg mooi gemaakt..leuk met de label en het mooie plaatje..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaja, je wilde ons gewoon testen..........lol.
    Deze is prachtig Nel, warme kleuren.
    Liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha wat ben je toch een heerlijke pretletter. En oeps dan ben ik er ben ik bang ook in gestonken want ik reageer op ieder kaartje, shame on me hahaha. Maar dat betekent in ieder geval wel dat ik je kaartje mooi vond en dat nog wel 2 x. Deze is ook weer helemaal super, krijg nu gewoon de neiging of je deze ook al eens niet geplaatst hebt hahaha.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Nel,
    wat een mooi kaartje!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is ook weer ontzettend leuk. Wat heb je een gaaf plaatje gebruikt! Toppie! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Iedereen is in de kerstsfeer jij dus ook Nel, je kaart is weer moooooooi,wat een plaatje zeg, wel doorgaan hoor,het is genieten op je blog.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Grappig dat dat twee keer plaatsen niet opviel. Mooi is deze! Warm sfeertje gaat ervan uit. Leuk detail, dat tagje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Grappig hoor dat het niemand opviel, maarja het is en blijft een leuk kaartje en als je hem voor de derde keer plaats krijg je vast weer reacties hahaha. Deze die je nu gemaakt hebt is ook erg schattig
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje Nel

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super gaaf kerstkaartje Nel, heel erg mooi.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit kaartje ziet er met die warme kleuren heel gezellig uit.
    Klinkt dit raar?
    Het was gewoon het eerste wat bij mij opkwam toen ik hem zag.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kaart Nel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart en die sneeuwpop wat een leukerd.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen