Volgers

zaterdag 24 november 2012

Kerst

Ik zie net dat ik er weer 2 volgers bij hebt Marijke en Marjan hartelijk welkom ik vind het super leuk dat jullie mij hebben gevonden en hoop dat jullie zeker nog eens een keertje terug komen bij mij.Ik kom ook echt jullie een bezoekje brengen
Ja het kan niet anders of het is weer een kerstkaart deze keer geen vintage.

Maar een beetje klassiek kaartje jullie weten inmiddels wel dat ik me niet bij één styl hou .Eigenlijk vind ik alles wel leuk ligt er aan hoe mijn bui is.
Vandaag hou ik het kort ga mijn koffertje inpakken en ga heerlijk het weekend naar mijn tweelingbroer, wij noemen dit even bijtanken, groetjes en veel liefs NEL

16 opmerkingen:

  1. schitterende kaart Nel en fijn weekend
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart !
    Fijn weekend!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind je klassieke kaart schitterend Nel. Je hebt er weer een mooi exemplaar bij.
    Wens je een heel fijn weekend bij je tweelingbroer.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nel,
    Wat gezellig een weekendje naar je 2-lingbroer en je kerstkaartje is weer helemaal mooi..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi kaartje

    prettig weekend bij broertje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is je kerstkaart schitterend geworden Nel, helemaal super. Heel veel plezier bij je tweelingbroer en tank ze even bij Nel.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Kaartje Nel
    ik wens je een gezellig weekend toe
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kerstkaart en een leuk weekend bij je tweelingbroer!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart Nel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beeldschoon gedaan weer Nel
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie chique kaart Nel! Prachtig gemaakt! Fijn weekend, groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een bjoetie van een kaart, Nel!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk geworden, Nel, heel mooi gedaan zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kerstkaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen