Volgers

zondag 18 november 2012

Kersthuisjes 2012

Goede morgen allemaal,
Vandaag geen kerstkaarten enz  .Normaal als ik een dag of  twee  dagen niet op mijn blog bent geweest of niets van mij heeft laten horen krijg ik van een hobbymaatje de vraag Nel zit je in het keukenkastje.
Geloof me ik zit niet in het keukenkastje maar ik ben heel druk bezig met mijn kerstdorp op te zetten en wat een werk is het weer, dit was de trots van mijn man en daarom probeer ik dit ook te doen speciaal voor hem helaas is hij in 2010 overleden.
Ik vind het dit jaar super zwaar om dit weer te doen  eerst alles van zolder wel 50 doosjes ja daar heeft mijn kleindochter mee geholpen en dan maar opbouwen gelukkig heb ik foto's van vorige jaren  maar adapters aansluiten lantaarnpaaltjes neer zetten enz.is veel werk.
Dit is het begin.

Jullie zien ik ben voorlopig nog niet klaar dus jammer maar even geen kaartjes ook heb ik wat minder tijd om op jullie kaarten te reageren maar ik beloof dat komt wel weer.
Ik hou jullie op de hoogte groetjes NEL

15 opmerkingen:

  1. Hoi Nel,
    Wat een werk is dit weer..een hele klus, ik hoop dat je het zelf ook leuk vindt om te doen..ben benieuwd naar het resultaat..

    liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje Nel wat een werk zeg. Maar misschien haal je toch je man weer even dichter bij. Hij zou trots op je zijn geweest als hij ziet wat je nog voor hem doet.
    Lieve groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes met het kerstdorp Nel!
    Het zal niet makkelijk zijn, maar toch ook weer mooi vanwege de herinneringen.
    Mijn dochter heeft ook zo'n gigantisch dorp en binnenkort ga ik haar helpen om het weer op te bouwen.
    Leuke, maar tijdrovende klus!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. aan de tafel te zien moet dat een enorm groot dorp worden, Heel veel succes met de opbouw.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nel,
    Met hulp van je kleindochter gaat het je vast lukken om alles weer op te bouwen. Je doet het tenslotte voor een speciaal iemand.
    Ik ben heel erg benieuwd naar de volgende foto's.....niet vergeten hè?
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik weet zeker als het klaar is dat je man van boven naar beneden een sterretje op je zal laten schijnen en hij vreselijk trots op je is en natuurlijk op je kleindochter die je zo fantastisch komt helpen. Je bent goud waard Nel weet je dat.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Succes Nel,,,,, maar je weet waar je het voor doet hè meisje, al is het een héle klus,straks ben je weer blij.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje wat een werk Nel, maar als het af is dan ben je er weer superblij mee en kan je er ontzettend van genieten. Zo lief dat je dit ieder jaar weer doet en de reden erachter, ik vind het super.
    Heel veel succes ermee.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vind het helemaal geweldig dat je de moed op kunt brengen om dit te doen Nel. Mijn man versierde altijd het hele huis, maar ik begin er niet meer aan. Ben wel benieuwd naar het eindresultaat. Heel veel succes en ik weet zeker dat je mannetje trots op je is.
    Groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Nel

    Wat mooi dat je dit voortzet, het is zeker heel emotioneel om hiermee bezig te zijn. Ik snap dat je hem enorm mist, door zijn kerstdorp is hij nog dichter bij je.
    Ik ben wel benieuwd naar het eindresultaat.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhh ik vind het altijd prachtig die kerstdorpjes, ik ben benieuwd hoe hij worden gaat
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo te zien heb je nog wel even werk!
    Maar het zal prachtig zijn als het af is! Ben benieuwd!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een werk, maar succes er mee.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een werk zeg maar wel heel erg mooi als he klaar is laat je dan ook een foto zien ben benieuwd.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi nel, wat leuk!
    Heel veel succes met het bouwen!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen