Volgers

zondag 25 november 2012

Mannenkaart

Deze kaart lag al een hele tijd klaar maar gewoon vergeten te plaatsen.
Mannenkaarten kan ik niet genoeg hebben.

Het plaatje gevonden op het internet oude trap auto wie  van de jongens heeft deze nu niet gehad.
Ik heb geen hekel aan mannenkaarten maken  maar vind het toch wel eens moeilijk om een leuk plaatje te vinden , gelukkig hebben wij  internet.
Zo wat zal ik nu eens gaan doen mijn bakje beterschap raakt ook leeg misschien eens zo een kaart maar je weet  het bij mij maar nooit nog een hele fijne zondag en groetjes Nel

18 opmerkingen:

  1. Een leuke kaart met best vrolijke kleurtjes en een heel leuke afbeelding.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een geweldige lieve en leuke mannenkaart Nel.
    Ben benieuwd wat je bent gaan doen.
    Groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nel,

    Was het gezellig nij je 2-lingbroer
    en...nu weer lekker freubelen..
    Wat een wind staat er ..je mannenkaart is weer prima gelukt..ben benieuwd naar je volgende...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé die Nel ben je alweer terug van je tweelingbroer of heb je dit berichtje voorgeprogrammeerd, anders is het wel een heel kort weekendje geweest. Je mannenkaart is super, ik vind hem top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Nel,
    ja deze is super de super leuk gelukt!
    Leuk dat prentje van de trapkar!
    mooi kleurencombie!
    groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het een prachtige mannenkaart geworden, wat een gaaf plaatje van die trapauto helemaal TOP...leuk gehad bij je tweelingbroer ja vast wel.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Nel

    Wat en mooie mannekaart is dit, die gaan je zo goed af, ik heb er altijd wel wat moeite mee.
    Ook je vorige kaartje is heel mooi.
    Fijn om bij je tweelingbroer even bij te tanken.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Nel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leukerd heb je nu weer gemaakt Nel, super mannenkaart.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk Nel,zo'n kaart met een trap-auto erop,ik vindt de sketch ook heel leuk bedacht,het past allemaal mooi bij elkaar,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi kaartje en plaatje is erg leuk.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nel, hij is leuk!
    Jongens van nu willen ook nog wel zo'n trapauto, denk ik!
    Leve Internet!
    xxx Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat een supermooi kaartje.


    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart, en het plaatje is enig.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen