Volgers

woensdag 7 november 2012

Mijn eerste Tag

Hallo allemaal,
het  gaat gelukkig iets beter met het internet en de printer is nog steeds stuk maar ik heb hele lieve buurtjes waar ik mag printen dus problemen voorlopig  opgelost.
Van de week heerlijk met mijn hobbymaatje Plony naar de beurs geweest wat hadden we het weer naar ons zin en ja ik heb ook de patroontjes voor de Tag gekocht, wat is dit toch leuk om te doen, ik kan zeggen er komen er meer hoor.

Met deze tag wil meedoen  aan de volgende challenge,s


 
HobbyHome maak een kerstkaart in niet traditionele kleuren.
http://hobbyhomehobbyartikelen.blogspot.nl/2012/11/challenge-maand-november.html
GéWé maak een Tag
http://ge-we-hobbychallenge.blogspot.nl/

Meestal vergeet ik om aan een challenge mee te doen maar dat lieve maatje van mij roept mij dan op het matje en zegt dan Nellebel niet vergeten , wat een schat he.
Kunnen jullie al zien wat mijn lievelings kleur is,
Dit is het voor vandaag ik zeg maar weer tot zien en veel liefs Nel

23 opmerkingen:

  1. Mooie tag heb je gemaakt!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw die is heel mooi geworden
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Nel, wat is die mooi geworden. Prachtig in jouw lievelingskleur, mooi plaatje, kant en alles eromheen, schitterend, dat heb je knap gedaan hoor!
    liefs Hanny
    p.s. en ja, je hebt zeker een lief Hobbymaatje:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Laat me raden Nel ,,,, ik denk dat je lievelingskleur blauw is haha, hoe kom ik erop hè.Je hebt een prachtige tag gemaakt, ik ben nu al nieuwsgierig naar de volgende.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nel,
    Wat heb je een prachtige blauwe tag gemaakt..zóóóó lief..mooi plaatje..helemaal super..

    L:iefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is erg mooi, lekker romantisch met dat zachtblauw.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig tag heb je gemaakt Nel
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wowwww Nel,wat een schitterende tag heb je gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Nel
    Je lievelingskleur ......?????zou het niet weten
    Grapje
    Prachtig gemaakt deze tag heb het patroon ook in mijn handen gehad maar toch niet gekocht ,maar als ik hem nu zo bij jou zie is die wel errrggg mooi.

    Fijne avond
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja ja Nel, Plony is gewoon een heerlijk maatje en terecht hoor dat ze je op het matje roept want het is een schitterende TAG, zonde om hem niet aan een challenge mee te laten doen.
    Liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. JE tag is prachtig en het plaatje is ook zo lief. Ik vind hem geweldig! En blauw is ook mijn lievelingskleur.... Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende tag is het geworden Nel, helemaal super en ehhhhhhhh eventjes denken ik denk dat jouw lievelingskleur blauw is ;-).
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooie tag, Nel en het plaatje is SCHITTEREND!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oooohhhhh wat is ie lief geworden meis!!!!! Geweldig!!!!! En ik weet natuurlijk dat jouw lievelingskleur oranje is.....whahahahahaha.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van ons HH-blog meis en.....graag tot de volgende keer natuurlijk!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige tag ben zelf ook een voor de eerste keer aan het maken.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. En wat een plaatje is het.
    Mooi gedaan Nel.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. een schitterende tag heb je gedaan Nel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oohh...wat een schattige tag Nel!!! En het plaatje is zo lief.
    Gezellig hoor dat je meedoet bij Hobby Home.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je tag is prachtige geworden Nel. Heel mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een hele mooie tag Nel. Las ook dat je patroontjes voor de Tag hebt gekocht. Maar ik heb geen idee wat je hiermee bedoelt. Dus nu maar hopen dat je me hier meer over wilt vertellen. Want ik ben wel benieuwd.
    Groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige creatie heb je gemaakt, dank je wel voor je deelname bij Hobbyhome.

    Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige tag heb je gemaakt!!
    Leuk dat je meedoet met de challenge op Ge-We Hobbychallenge.

    Liefs Janet

    BeantwoordenVerwijderen