Volgers

maandag 12 november 2012

Plony's Bloggie 1 jaar Gefeliciteerd

Hoera het blog van Plony bestaat 1 jaar zij heeft een Candy georganiseerd ik moet zeggen hij is erg leuk.
Plony voor jouw heb ik deze kaart gemaakt ik weet inmiddels dat je erg op rose bent gesteld daarom heb ik me aan deze kleur gehouden ik vind het zelf ook erg mooi..
Ik heb deze stempel geleend ???? van een lief blog maatje ook mocht ik haar Derwent kleurpotloden lenen en daar heb ik de stempel mee ingekleurd.


Ik hoop dat je mijn kaart leuk vind ik heb er mijn best op  gedaan  ook is het elke keer weer een lieve lust  om je blog te bezoeken, heel veel succes met je blog en DT teams,een hele dikke knuffel Nel


23 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje, Nel! Leuk met die hartjes opzij en prachtig ingekleurd!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nel,

    Prachtig kaartje heb je gemaakt voor Plony, heel lief stempeltje..mooi ingekleurd..supermooi kaartje...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauwwwww......... je hebt méér dan je best gedaan Nel!!!!!! Heerlijk roze....I love it!!!! Superleuk gedaan en alles volgens de regels van de candy.......TOP!!!!!! En dankjewel dat je meedoet, ik vind het gaaf!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart met een lieve meid erop.
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve kaart he je voor plony gemaakt Nel. Heel leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje heb je voor Plony gemaakt!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Nel
    je he echt je best weer gedaan zo als ik het leest is plony er bij mee
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O Nel wat heb je dit mooi gemaakt. Wat kun jij goed inkleuren zeg, prachtig gemaakt. Mooie kaart in totaal, echt voor Plony in het rose, lief!
    Groetjes Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik weet wel zeker dat Plony dit een prachtige kaart vind Nel,het zijn helemaal haar kleurtjes en je hebt de kaart zooooooo mooiiiiiiiiiiii gemaakt.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig gemaakt weer .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Owww Nel wat een beauty van een kaart, heerlijk dat roze en een schattig stempeltje en zo prachtig ingekleurd, ik heb al gelezen dat Plony hem helemaal geweldig vind, super leuk voor je !!
    Lieve groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaart is supergaaf! Leuke details heb je gebruikt en het afdrukje heb je prachtig ingekleurd! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een prachtige kaart Nel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een super mooie kaart heb je gemaakt voor Plony! Een mooie kleur en een hele leuke afbeelding!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is een schot in de roos Nel. Een schitterende kaart en dan nog in de favoriete kleur van Plony. Zoiets moois zal ze vast en zeker waarderen.
    Groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi zoet plaatje Nel en een leuke afwisseling tussen alle kerstkaarten,hihi.Heel lief die hartendoily achter dat meisje,romantisch,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gave kaart heb je voor Plony gemaakt Nel, super zo met dat roze en waar houdt Plony van inderdaad roze. Ik heb ook vanavond mijn kaartje speciaal voor haar op mijn blog gezet, alleen een vintagekaartje en nu maar hopen dat ze die ook mooi vindt. Die van jou is super Nel.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een prachtige kaart voor Plony en helemaal in haar kleuren.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hij is erg mooi Nel en Plony zal er vast heel blij mee zijn.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterend kaartje heb je voor Plony gemaakt

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen