Volgers

woensdag 21 november 2012

Vintage Kerst

Hallo Allemaal,
Nu mijn kerstdorp eindelijk af is kan ik mij weer gaan storten op mijn hobby  lekker knutselen kaartjes maken  kadootjes oppimpen enz.
Natuurlijk blijven  we nog wel even met kerstkaarten bezig ik kan zeggen ik ben op de helft.
Vandaag maar weer eens een kerst vintage , mochten jullie denken Nel nee niet weer 2 maal dezelfde , nee ik heb alleen dit plaatje pas nog gebruikt maar ik vond hem zo leuk en had hem 2 keer geprint  dus vandaar.
De foto is niet helemaal je van het maar ik kan hem ook niet meer overmaken omdat de kaart al een andere eigenaar heeft. ik vind het zelf wel weer een schatje, ga nu nog even wat  blogs langs en zeg maar weer tot ziens en voor straks slaap lekker groetjes Nel.


17 opmerkingen:

  1. Wel of geen goede foto, ik vind je kaart weer schitterend hoor Nel, zo'n lief plaatje,prachtige mal, héél mooi gemaakt.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een plaatje. Ik vind hem 100% schattig. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nel,
    Wat is dit weer een schattig kaartje, mooie mal..lief plaatje..is weer super hoor...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhhh Nel wat een beautty. Zo mooi !!

    Liefs XXX Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is die super geworden Nel, echt prachtig zo met die kleuren. Een toppertje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kerstkaartje.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje weer .prachtig gemaakt.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Of de foto nu mooi is of niet, we krijgen wel een indruk van de kaart hoor Nel. En daar gaat het toch om. Kleine meisjes blijven lief en ik kan het weten. Heb drie kleindochters. Ik vind het ook zo leuk met die verschillende stansen.
    Wens je nog een fijne knutseldag Nel.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje, schattig plaatje!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een heel erg mooi kaartje
    met een prachtig plaatje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi Nel,
    wat een schitterend kerstkaartje,
    ik moet je ook even complimenteren met het kerstdorp!
    Dat is gezellig met al die lichtjes!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt, Nel!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha Nel,
    Hele mooie kaart zeg!!! En ik heb je kerstdorp ook even bewonderd en meid wat heb je er weer een werk van gemaakt!!! Het is schitterend..
    Heb je al geoefend met je nieuwe speeltjes??? Ik was heel vergeten je mail te beantwoorden...sorry...
    Je moet het eens net zo probere =n als hier met de twinkling H2O en dan moet je aquarelpapier gebruiken...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen