Volgers

vrijdag 7 december 2012

12-12-2012 12.12 uur

Ik kreeg een vraagje om een felicitatie  trouwkaart te maken voor een stel dat voor de 2e keer in het huwelijk treedt , het mocht niet te veel poespas en bombarie zijn .
Maar ja als je dat toch weer gaat trouwen mag het toch best een beetje feestelijk zijn.
Daarom deze kaart

Het stel trouwt op 12- 12- 2012 om ja echt waar 12.12 uur leuk hè.
Ik heb gekozen voor de nieuwe mal van Marianne Design en de klok op 12 minuten over 12 gezet.
Ik hoop maar dat de opdracht weer gelukt is  heel veel liefs Nel

18 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Nel,
    wat een romantische kaart!
    Prachtig gemaakt voor een stel dat zo romantisch is vanwege tijd en datum!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtige trouwkaart nel, héél lief met de liefdes duiven.
    Het paar zal hem zeker te weten mooi vinden.Leuk met de datum er op en de tijd.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nel,

    Dat heb je heel leuk bedacht..wat een lief kaartje en de tortelduifjes zijn schattig..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart heb je gemaakt nel
    Mooi met de duifjes
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel erg leuk nel
    super mooi kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Nel deze is toch weer prachtig,
    Heel mooi gedaan
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je kaartje zeer geslaagt niet teveel poespas volgens mij heb jij DIK aan je opdracht voldaan
    Je krijgt van mij een dikke 12
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dit een schitterende kaart Nel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig Nel...hij is prachtig geworden!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 12 hoeraatjes voor deze kaart...wat heb je dit ontzettend leuk gedaan!!!
    Als ze hier niet blij mee zijn dan weet ik het niet meer!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een prachtige kaart heb je ervoor gemaakt Nel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind hem geweldig. Daar moet het bruidspaar wel blij mee zijn! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Nel

    Wat goed bedacht om die klok hiervoor te gebruiken, het is een prachtig kaartje. Leuk om van die opdrachten te krijgen.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Nel,wat een mooie romantische kaart,jammer dat ze niet voor de 12e keer trouwen;) grapje...ik denk dat het bruidspaar er wel heel blij mee gaat zijn want persoonlijker kan haast niet,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Inderdaad grappig om te trouwen op 12-12-12 om 12.12 uur. Wat heb je een fantastisch kaartje voor ze gemaakt, ik vind hem helemaal geweldig Nel.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nel, wat een schitterende kaart en wat een leuke herinnering voor later. Heerlijk ook die twee verliefde duifjes.
    Fijn weekend.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen