Volgers

dinsdag 11 december 2012

Blog in de schijnwerpers

Voor de derde keer heeft het Hobby Home challenge blog  weer iemands blog in de schijnwerpers gezet deze keer ben ik aan de beurt wat ik ook erg leuk vind, je moet dan over jezelf het een en ander vertellen en dat heb ik ook gedaan willen jullie weten wat ik allemaal verteld heb klik dan  HierDan staat er nog een nieuwtje bij heel leuk. ik beloof ik ga mijn best doen groetjes Nel

Sorry dat ik dit bericht wat laat heb neergezet maar ik zat weer eens zonder internet, ik ga er nu gelijk weer over bellen.

22 opmerkingen:

  1. Leuk Nel dat je in het zonnetje gezet bent En je kaartje is weer een plaatje hoor super.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk nel
    Ga het zo is lezen.

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk stukje en super leuk om voorbeeldkaartjes te gaan maken .
    Heel veel succes
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi nel,

    Had het berichtje al gezien op het Blog van HobbyHome... heel leuk...je kaartje is ook super en ben benieuwd naar al die voorbeeldkaarten die je gaat maken..
    Succes met je internet..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nel,
    Van ♥-e Gefeliciteerd met je nieuwe job. Het gaat je vast lukken om hele MOOIE kaartjes voor de webwinkel te maken ☺☺☺.
    Dit blauwe kaartje laat het al zien.
    Heel veel succes gewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had het al gezien Nel en helemaal super voor je, gefeliciteerd, en helemaal verdiend dat je in de schijnwerpers wordt gezet, je maakt ook zulke mooie kaarten. En dan mag je ook nog kaarten voor de winkel maken wat wil Nel nog meer, nou denk eventjes niets want denk dat je best wel trots bent nu en helemaal in je nopjes natuurlijk.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart Nel. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je blog in de schijnwerpers. Je maakt ook prachtige kaarten! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig exemplaar heb je weer gemaakt! Gefeliciteerd dat je eens in de schijnwerper kan staan, het is je gegund hoor!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Nel, jij hebt vast geen K.P.N ik heb er nooit last van dat ik geen internet heb, dus ik blijf maar waar ik zit,juist bij K.P.N.
    Ik had al gereageerd op het Hobby-Home blog, maar ik wil hier ook nog wel even zeggen dat je een prachtig blog hebt,je maakt mooie creaties, nu gaan we dat ook nog eens bij Hobby-Home zien. Super voor je.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Nel met hele mooie details.
    En wat een super gave stempel is dat over de winter!!! Schitterend Geheel.!!!

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart zeg.
    En erg leuk dat je voorbeelkaarten mag gaan maken, vel succes ermee maar dat zal wel lukken bij jou.
    groeten LEnie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Nel,van harte gefeliciteerd met je nieuwe"baan",hihi,wat leuk voor je,deze kaart is ook weer een beauty dus ik ben héél benieuwd naar je voorbeeld kaartjes straks,succes!!lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beste Oma Nel,

    Ik ben via het blog van :"kaartje van Joke" bij u terecht gekomen. Wat een prachtige kaarten zijn het en ben gelijk volger geworden, zie vveel blauw en blauw is mijn lievelingskleur!! Ben ook pas begonnen met bloggen,tis verslavend geloof ik , hahahaa. Komt u ook een keer kijken!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hallo nel
    ik had het ook al gezien
    en had al gereageerd
    moet zeggen je verdiend het hoor


    groetjes gré



    BeantwoordenVerwijderen
  16. hallo Nel,
    via, via kom ik op je blog. erg leuke kaarten.
    gefeliciteerd met je DT-werk bij hobbyhome. super. veel plezier!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart en ook je andere creaties zijn mooi. Ook geeliciteerd en leuk dat je zo in het zonnetje bent gezet. Ik ben volger van je geworden en kom zeker nog eens terug op te spieken.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi hoi Nel,
    wat leuk dat je in het zonnetje bent gezet!
    ook leuk dat je lid mag zijn van het D.T.
    geweldig!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen