Volgers

zaterdag 15 december 2012

De laatste kerstkaarten ?????

Eerst wil ik mijn nieuwe volgers  Jopie, Dora,  Antoinette, Samantha en Jolanda  weer welkom heten op mijn blog ik hoop dat jullie  af en toe een beetje inspiratie  op kunnen doen en ik hoop jullie zeker nog een keertje terug te zien.
Vandaag nog drie  kerstkaarten ik denk dat het nu de laatste zijn maar je weet maar nooit.




En ja allemaal blauwe kaarten,ik ben al voor morgen bezig maar dat verklap ik niet dus ik zeg maar tot morgen veel liefs NEL

20 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten . . .blauw . .ik vind het een prachtige kleur voor deze kaarten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend Nel, wat een plaatjes. Ik ben natuurlijk van de roze maar dit winterse blauw is toch ook heeeeeel mooi hoor. Geweldig gedaan!
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaarten Nel. Heel mooi gemaakt, met mooi blauw paier en prachtige plaatjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ook heel erg in to the blue hoor!! Mijn lievelingskleur... de eerste kaart vind ik een dotje!!
    Andere twee mogen er ookzijn,prachtig!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi nel,
    ik hou van deze blauwe tinten, mooi gemaakte kaarten!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Nel,
    WOW..3 stuks wat een productie en...stuk voor stuk bjoeties..mooie kleuren..lieve plaatjes..super weer Nel...

    Fijn weekend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een plaatjes Nel!!!!

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow schitterende kerstkaarten Nel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo nel jij heb je best gedaan
    Wat prachtige kaarten heb je gemaakt
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig zijn ze Nel. En ja we komen allemaal een beetje op het einde van de kerstkaartjes dus tijd voor weer iets anders
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Nel

    Wat heb je een schitterende kaarten gemaakt, zo mooi in de kleuren Blauw. Ik heb zojuist een berichtje achtergelaten bij HobbyHome, gefeliciteerd dat je Blog in de schijnwerpers staat en je kaarten voor HH gaat maken. Het is je van harte gegund want jij kunt er wat van.
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een juweeltjes van een vintagekaartjes, heel mooi in de kleur blauw helemaal goed zo.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaarten Nel en ik geloof er niks van dat dit je laatste kerstkaarten zijn. Volgens mij ben je niet meer te stoppen.
    Kom morgen wel eens kijken wat je gemaakt hebt.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een beauties, vooral de eerste erg mooi! En de kleur, .....helemaal perfect, helemaal mijn kleur! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. schitterend mooie kaartjes

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat zijn je kaarten schitterend geworden Nel, ik vind ze er super uitzien. Helemaal top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou wat ziet dit er allemaal weer mooi uit en prachtig in dat blauw.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen